Cuvantarie

Vi s-a intamplat vreodata sa inventati cuvinte? Mie da, foarte des si nu pentru ca imi place sa citesc mult si ca am imaginatie, sau domeniul de activitate, si faptul ca scriu la munca zilnic in diverse limbi straine( gata modestia)….pur si simplu, din cand in cand , mai inventez cuvinte…Asa incat de multe ori deschid dictionarul sa vad, oare exista,  sau e doar o fantasmagorie de-a mea…

Mai sunt si unii dintre noi, care inventeaza pentru ca …nu cunosc limba romana….aia sunt alt gen de inventatori…

Am doua colege de birou foarte ….haioase….si …cu multa imaginatie( nu radeti fetelor…) Din pacate in momentele de criza sunt cele mai inventive….da, la noi se injura mult in birou….taskurile zilnice sunt odioase ,prin urmare , dupa ce terminam cu exprimarile de baza…ajungem la capitolul camuflare: sanki bam bam, codita soricelului, si la pulivara….

Da, la pulivara se intampla toate in tara asta din pacate…domnule Pruteanu , am avut ocazia sa urc liftul lui schindler cu dumneavoastra o singura data, la facultate…si, din pacate pentru mine, nu ati scos nici un cuvant….:(

Unii oameni ar trebui sa vorbeasca mai mult si altii mai putin…daca vreodata ti se plimba limba in gura si nu iese ce trebuie, inseamna ca e mai bine sa taci.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cuvantarie

  1. cami zice:

    „pulivar”-ul e etern; l-am auzit şi eu destul de des, şi destul de recent; capătă proporţii…
    cât despre inventat cuvinte… mie mi se trage de la prea multă franceză la serviciu:l

  2. julie zice:

    ihihi. pai, toti ar trebui sa fim creatori de limba atunci.
    nuc red ca exista persoane care sa nu scoata ceva neinteligibil pe gura. 😀

  3. antiqul zice:

    Un coleg a inventat cuvantul „Bilibistrocizat” care desemneaza toti dementii, dilaii, imbecilii si dilimandropii, dar se poate folosi si ca verb desemnand actiunea de „a face sex ” „Mama ce am bilibistrocizat-o pe tipa de aseara…”

Lasă un răspuns

