Drogul placerii

Am ajuns intr-un punct in viata cand am ales sa fac lucruri care imi fac placere, nu de alta dar nu cred in reincarnare , desi ideea imi place, sa fie posibil sa fac mai multe greseli, sa incerc mai multe lucruri…
Sunt constienta ca fericirea e ceva de moment nu de durata, dar prefer sa ma trezesc dimineata mancand mon cheri si sa-mi inchei noaptea cu un pahar de Lambrusco si un barbat langa mine.
Care imi sunt placerile? Filmul…sa il fac, sa il desfac, sa-l analizez si restul sunt foarte comune. Am impresia ca am fost creata dupa sau in timpul unui film foarte bun 🙂
De ce alegem de multe ori sa facem ceva in asentimentul comun , sa le facem placere altora. Castigam ceva din asta, mai mult decat multumire? Poate ca ne face noua placere sa-i ajutam pe altii
Tindem mereu ca niste valuri iar si iar spre aceleasi lucruri care starnesc in noi sentimente si senzatii de beatitudine…vizionare de filme-cinefilii, mancare-pentru unii la nivel de gurmand, bautura-pana la epuizarea corpului, sex-addicted, etc.
Cand incepe dependenta? Cu siguranta mult mai devreme decat ne dam noi seama constient.
Care sunt limitele fiecaruia? De ce incercam sa le depasim, si o data atinse ne setam altele, ne jucam cu ele de parca ar fi niste elastice de prins parul. Unde se opreste acest dans de a-mi procura doar placere in viata?
Pana unde mergi ca sa te simti fericit in viata? Pana si cei care isi refuleaza anumite lucruri, tot acolo tind, simt placere cand obtin orice izbanda cat de mica asupra vietii obisnuite…
Invinuim animalele…hilar…suntem niste alge marine care desi extrem de inteligente, nu cautam decat sa ne simtim bine in fiecare zi…
Imi place…

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Drogul placerii

  1. mesesan zice:

    mi’a placut articolul. cred si eu ca totul(??) se invarte in jurul placerii. lupta pentru ea, lupta impotriva ei.
    mai cred ca cei mai nefericiti sunt cei care lupta impotriva placerilor lor. un fel de don quijoti sadici, auto masochisti. sunt destui.

    • rusbianca zice:

      Impotriva lor cred ca lupta mai degraba ascetii, calugarii de orice tip ( desi unii le cam au cu mancarea si bautura ), ar trebui sa stau de vorba cu niste budisti , poate ma lamuresc mai mult ce reusesc sa obtina…

  2. Apophis zice:

    …pentru ca toti ne tragem dintrun Dionysos/Bacchus,nu Bianca?viata ca o eterna cautare a placerii mi se pare un viciu.da,mai degraba eu as fi intitulat blogul asta viciul placerii.trebuie sa cedezi total propriei coruperi(morale,principiale,de orice natura) incat sa cauti doar asta in viata sau, dimpotriva sa fii terifiat de ea, daca incerci un chatarsis prin abstinenta.aici vorbesti despre extreme,cred eu,atingi doua extreme ale esentei omului:umanitatea sa, placerea si monahismul.dar din cultura de placere obtii?din a te informa?dar din a fi neutru?dar din a tenta echilibrul?incheiind in spiritul blogului tau as presupune ca simplul fapt ca noi stam aici sa comentam,ascultam,gandim,dezbatem ce vrei tu sa crezi ca-ti trece prin cap si ne impartasesti iti creeaza tie placere:).te pup.

    • rusbianca zice:

      Eu nu am gasit actiune pe care s-o fac in viata sa nu duca ulterior la placere, fie ca e de la a respira aer si a trai pana a face bine altora, sau in ultima instanta a lua viata cuiva. Da, e radical…si caut un echilibru…care da, imi face placere…asa ca incearca sa gasesti un singur lucru ce nu duce la asta:)
      p.s. O sa vorbesc si despre vicii cu alta ocazie

  3. Stefan zice:

    Placerea este un proces chimic din corpul uman…cine sunt eu sa ma opun naturii?

  4. Pascu Adrian zice:

    Fericirea tine de educatia si felul de a fi al fiecaruia. Un om poate sa fie fericit ca are ce sa manance, altul poate sa fie cel mai trist ca are bani doar ca sa manance…:|

Lasă un răspuns

