Complimente si cadouri

Stii sa primesti complimente si cadouri?

Eu am invatat de cand sunt mica ca nu prea e voie sa accept tot ce mi se ofera si am ramas cu stigmatul asta si mi-e greu sa accept ca lumea OFERA, si uneori,  fara nici un plan in spate…

Imi place mult sa fac cadouri, tuturor, in special familiei, care abia asteapta sarbatorile, ca stiu ca ajunge Craciunita acasa…:) In schimb eu nu prea primesc…poate sunt prea rece si lumea e reticenta, pentru ca atunci cand ofera ceva, ma uit crucis la ei si intreb : de ce , in loc sa spun :multumesc.

Cat despre complimente…mda la capitolul asta stau mai prost. Ma uitam aseara la o fotografie cu mine de la 18 ani: aratam ca o papusa si eu ma consideram ratusca cea urata…nu m-am transformat in lebada nici acum si probabil nu se va intampla decat in pozele pe care le voi vedea la batranete…

Avem prea multe complexe de-a lungul vietii si putine reusim sa le depasim. Cu oamenii potriviti o sa reusim la un moment dat sa ne bucuram de tinerete si tot ce aduce ea si de viata in general.

Frumusetea e trecatoare, la fel si complimentele zilnice. Ar trebui sa nu uitam ca cel mai bun cadou pe care ni-l putem face e sa ne uitam in oglinda in fiecare dimineata si sa spunem: hei, how you doin´ ( cine a vazut Friends si il cunoaste pe Joey, stie despre ce vorbesc)

 

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Complimente si cadouri

  1. Liz zice:

    eu mai mult primesc decat dau. cred ca sunt mult mai rece 🙂

  2. erasmus zice:

    imi dai si azi batai de cap.,.esti o draguta in tot ce faci nedefinit.Promit sa nu mai comentez..!))

  3. Stefan zice:

    Consider ca esti indreptatita sa intrebi „De ce?” sau „Cu ce ocazie?” atunci cand primesti ceva de la cineva.Cei care daruiesc,fara sa aibe un plan anume in spate sunt foarte putini…majoritatea au un scop ce spera sa-l indeplineasca odata cu oferirea unui dar sau orice altceva…chiar daca nu isi dau seama,ei tot asteapta ceva in schimb.Si cum cei ce ofera din suflet sunt mai putini decat cei care ofera cu scop,e si normal sa mergi pe statistici si sa-i bagi pe toti in aceeasi categorie.Contiuna sa te intrebi „De ce?” ,asa ai mai multe sanse sa descoperi adevaratele motive din spatele unui gest aparent altruist

    • rusbianca zice:

      Am intalnit si oameni buni, care sufera de altruism…spun sufera pentru ca dupa mine nu le aduce prea multe lucruri bune ( poate doar sufleteste)…dar sunt atat de putini…si in general merg pe orice domeniu cu intrebarea : De ce, pentru ca sunt un fel de om curios, care nu e pe ideea lui Toma necredinciosul, dar vrea sa se asigure macar atunci cand este posibil.

Lasă un răspuns

