As vrea sa stiu ce gandesti

Dintotdeauna am vrut sa stiu ce gandesc oamenii. Daca as fi putut sa am o superputere, asta ar fi fost. Multi spun ca asta denota o dorinta de a stii totul, a controla si a se simti in siguranta.
Nu cred ca e bine sa stim tot ce gandesc oamenii pentru ca gandul nu poate fi controlat; el zboara face conexiuni, legaturi, care te uimesc, scotand din sertarele creierului diverse informatii stocate si impletindu-le cu imaginatia noastra (nevoi, dorinte, jocuri).
Am citit deunazi ca acum, se pot inregistra video visele…de ce as vrea sa fac asa ceva, cand singurul lui scop e sa-mi destinda creierul.
Mintea omului depaseste orice am putea intalni in lumea asta. Gestioneaza intreg organismul, se conecteaza la constiinta colectiva, si prin puterea ei realizeaza lucruri geniale.
Cum ar fi sa pot citi doar gandurile care ma ajuta? Probabil am profita de asta si am evolua. Unele pareri ale oamenilor nu ar trebui sa le stim niciodata, pentru ca nu am mai socializa cu nimeni in ultima instanta.
Ar trebui sa ma influenteze parerea exprimata sau neexprimata a celui de langa mine? Doar daca ma ajuta in relatia respectiva, de orice natura ar fi ea si sa evoluez, ca persoana.
Unele ganduri le putem intui dupa multa experienta in comunicarea cu oamenii si citirea unor semnale corporale. Consider ca oricat de multa psihologie ai citi, daca nu ai experienta vietii, in special in negociere( de orice fel), nu o sa poti stii sau ghici anumite ganduri.
Cei care isi continua unul altuia propozitia, sau scot aceleasi ganduri intr-o anumita imprejurare nu are nici o legatura cu citirea gandului, ci efectiv cu o sincronizare de idei pe acelasi subiect.
Uita-te la mine si spune-mi repede: la ce ma gandesc acum?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la As vrea sa stiu ce gandesti

  1. Liz zice:

    ma intrebam ce meserie ai sau ce te face sa ai un limbaj atat de educat si coerent.. si apoi am vazut. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Nu oricine se pricepe sa asterne cuvinte care sa reprezinte ceva si sa exprime atatea sentimente si ganduri.. dar de mult nu am ajuns pe un blog din acesta si am ramas placut impresionata

    • rusbianca zice:

      Multumesc…de scris scriu de mult…lucrez de ceva timp la primul volum de poezii, si am inceput de curand si o carte de fictiune…cand o sa le termin nu stiu…tot aman si scriu mai mult pe blog:)

  2. cmp zice:

    De multe ori as vrea sa negandesc gandurile mele, sa nu le mai aud. De exemplu, imi place cum scrii, ceea ce scrii, pozele de pe blog – nu ar fi cam mult sa vreau sa stiu si ce gandesti? 🙂

Lasă un răspuns

