Barbatii nu pricep!

Domnilor, intrati din nou in colimator, nu am ce sa va fac, pentru ca dati cam des cu batul in balta.
Nu stiti ce inseamna a fi nimfomana! Femeia care vrea sa faca sex in fiecare zi, si se gandeste mai des decat voi la asta, NU este nimfomana, repet NU este! Pentru cei nelamuriti, ii rog sa deschida un DEX din an in Pasti:NIMFOMANÍE s. f. (Med.) Stare patologică la femei și la animalele femele, manifestată printr-o excitație sexuală exagerată. – Din fr. nymphomanie.
Aveti impresia ca daca pe voi va intereseaza masinile, motoarele, fotbalul si alte activitati specific barbatesti , ar trebui sa ne intereseze si pe noi! De ce? Pe voi va intereseaza shopping-ul, cosmeticele si filmele de dragoste, gimnastica ritmica si patinajul? yeah, no shit!
Daca voi gatiti o data la luna ca sa ne impresionati cu ceva si noua nu ne place pentru ca , let´s face it, avem gusturi diferite, nu inseamna ca ne puteti spune: Nu stii ce inseamna mancarea adevarata!…Ia sa va zicem noi asta de fiecare data cand gatim…
Daca voi beti bere si noi bem un cocktail, nu puteti spune ca suntem simandicoase si sa faceti glume cu cock!
Daca nu stim sa sofam bine este pentru ca nu am invatat, nu pentru ca suntem femei!
Femeile sunt o specie diferita de voi, nu trebuie sa le modelati dupa gustul vostru: nu se uita la aceeasi emisiune ca voi, nu ii plac aceleasi lucruri ca voua si daca se intampla sa aveti lucruri in comun, cu siguranta nu va fi viteza 🙂
Femeile nu sunt barbati! Nu sunt interesate de experientele voastre amoroase si de invitatii la threesome si nici de glume pe seama acestui subiect. Nu ne asteptam sa iesim in parc si sa ne dati flori o data la o luna, pentru ca oricum nu o faceti, dar faceti macar diferenta intre cele doua sexe!
Si in ultimul rand, desi am intalnit barbati minunati, care stiu ce inseamna sa respecte un individ , de orice gen, majoritatea tot tindeti sa ne faceti amicii vostri, si nu suntem!
Be a man and let me be a woman!
p.s. o „glumita” in fotografie…sa vedeti ce bine stim sa glumim si noi 🙂

pulometru

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Barbatii nu pricep!

  1. Vlad zice:

    Vreau sa spun doar de faza cu sofatul: sorry, atatea femei care sunt jale la volan am vazut incat tind sa cred ca majoritatea nu faceti fata acestei sarcini. Daca voi nu ati invatat inseamna ca nici barbatii nu au invatat deci n-ar trebui sa fie diferenta asa de mari…cu toate acestea rar vad o femeie la volan care sa nu intarzie 5 secunde cand se face verde sau care sa intoarca masina / parcheze din 3 miscari, nu 250 🙂
    Adevarul e ca nu prea umblu eu prin trafic, dar si ca pieton se poate observa asta. Bine, recunosc, am vazut femei care conduc mai bine si mai corect decat barbatii. Am fost odata cu o tanti taximetrista si recunosc ca a fost cea mai ok cursa cu taxiul care am avut-o.
    Cu toate acestea, cand faceam scoala de soferi, pe cuvant ca am vazut mai multe fete / femei la volan decat barbati…si cu toate acestea, specia dominanta din „spatele” volanului ramane masculul…oare de ce? 😀

    • rusbianca zice:

      Nu am carnet de sofer…si nu intentionez sa-mi iau curand, sunt prea colerica…Dar parerea mea, din experienta de co-pilot 🙂 e ca barbatii sunt multitasking si se concentreaza mai bine la treaba asta…sau pur si simplu femeia nu se chinuie indeajuns sa faca ce trebuie…

  2. Vlad zice:

    Eh, las ca am vazut destui idioti care circula de cred ca sunt numa ei in trafic…parerea mea? Frustrati cu prea multi hormoni in sange care cred ca masculinitatea se dovedeste la volan si cu piciorul in acceleratie 😀
    Cred ca femeile nu au suficient curaj sau se crispeaza prea tare ca sa nu incurce restul participantilor la trafic…dar oricum tot respectul si stima pentru putinele care dau clasa barbatilor 😀

  3. ovi zice:

    ,,barbatii sunt multitasking…. Sau femeia nu se chinuie indeajuns sa faca ce trebuie…,, ai zis tu tot!

  4. tuzdicoz zice:

    Are culoarea roz. Se vede ca a fost creat de femei dupa inchipuirea lor 😀

  5. Diavolul zice:

    Well…vrem sa va miscati in trafic la fel cum vreti sa ne miscam noi in pat.

  6. Nasty zice:

    În mare ai dreptate, dar ar mai fi foarte multe de spus!

  7. Vania zice:

    Am cunoscut o nimfomană: eu îi vorbeam despre fotbal, iar ea se gândea în altă parte. Şi nu-i spuneam banalităţi, ci despre cum am jucat eu la Real Madrid!
    E clar, indiferent de ce scrie în DEX!…

  8. Ciprian Bojan zice:

    😀 Să știi că știu că mulți bărbați gândesc cu organu’. Da’ asta nu înseamnă că masculii care apelează la tratamente de mărire a organului au garantată și sporirea IQ-ului! 😛 😆

Lasă un răspuns

