Transversare

Cu sufletul în mână
Mă-ndrept spre ieşire
Cad.
Mă culegi de jos
Împiedicată de asfalt
C-un miros de liliac
Şi ghiocei violeţi
Ce-mi ridică fruntea
Pierdut la semafor
Pe un verde intermitent
Un blond turbat
Cantă la chitară…
Mi-aduc aminte
Am uitat ceva…în spate
Mă-ntorc şi cad din nou
Alt blond…altă chitară
Alt suflet

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Poezie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

