Ca pe un caine

Am inţeles că atunci
Erai îngheţat
Şi fără memorie
Fără alternative
Doar vise tulburate
Şi coşmaruri pietrificate în riduri
Te-am luat la mine în casă
Să te AM
Ca pe-un câine…
Mângâindu-te
Am ajuns în închisoarea ta
Fără gardieni
Fără prizonieri
Doar gratii .
Fereastra mea e
Mult prea-ncăpătoare
Ţi-am dat o muşcată…
Să le uzi zilnic ţi-am zis
Oferindu-ţi lacrimile mele
Te-am mângâiat iar
Ca pe-un câine…
Sunt mai goală
Decât peştele din mare.
Ieri muşcata ţi-a-nflorit
Degeaba.
Nu mai e nimeni sa le îngrijească…

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Poezie și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ca pe un caine

  1. Luli zice:

    Mi-i dor de un caine…
    btw, multumesc mult trecere si pentru vorbele bune >:D<

  2. o trista poveste de amor? :>

Lasă un răspuns

