Vino!

M-a fulgerat
Si am surzit
Cercelul a-nceput sa-mi tremure
Eu nu pot fi
Nici o sageata de luna
Nici o buza purpura
Fara naivitate
Si nu pot nici sa urc
M-am impiedicat
Pe scari
De Farmec
Si nimeni nu ma poate ridica
Fiindca sunt grea
Si-mi atarna fulgii
Pana o sa-mi cresca
Pene
O sa raman
O simpla
Ea

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Poezie și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Vino!

  1. Ciprian Bojan zice:

    Te va ridica,
    chemarea lui,
    sau te va strivi mai tare?

Lasă un răspuns

