Obişnuinţă

Aş vrea să am nişte tabieturi frumoase…
Să mă trezesc în fiecare dimineaţă cu un pahar de suc de portocale şi bruschete lângă pat şi un corp dormind de cealaltă parte…
Soarele care intră în cameră să răzbată pâna în creierul meu să mă îndemne să scriu mult şi bine, încât şă reuşesc să intru în zi exact aşa cum trebuie…să iau prânzul în oraş, să mă duc la film şi să continui ziua la fel cum am început-o…
De ce ne place comoditatea, tabieturile, partea liniştită a vieţii? Sunt persoane care oricât s-ar chinui ajung în situaţii complicate din care abia ies de fiecare dată…probabil aceştia au nevoie să respire din când în când şi îşi creează obiceiuri fără de care nu ar supravieţui.
Stabilitatea dată de ordine, măsură, echilibru şi repetitivitate aduce linişte…
Tabieturile sunt adesea privite ca ceva negativ, plictisitor şi aparţinând în special oamenilor trecuţi prin viaţă.
Reflex, tabiet, prejudecată…obişnuinţă.
Monotonia dată de o viaţă în care totul decurge normal dar care nu-l face fericit pe om , îl împinge spre gesturi şi fapte de exaltare, să simtă că trăieşte. Mai sunt şi cei care preferă să privească pe fereastră în viaţa celorlalţi şi se mulţumesc cu atât.
Undeva între agitaţie şi calm ne aflăm toţi, în funcţie de cum ne trezim şi ce se întâmplă în acea zi. Niciodată nu ştii ce-ţi aduce ceasul următor. De ce încerci să cauţi ceva care oricum o să vină?
Suntem nişte mingi uriaşe de energie care abia aşteaptă să intre în joc!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Obişnuinţă

  1. Torden zice:

    … singurul lucru care separa „normalul” si „monotonul” de „chestiile extreme” e notiunea de… „timp”. Pana la urma, si cei care fac lucruri „neobisnuite” ca sa le numesc asa… tot au monotonia lor. Tabieturile pot fi plictisitoare, anoste… si in acelasi timp pot scoate „ceva-ul” ala special din om.
    🙂
    Daca il auzi pe unul spunand „m-am dat cu schiurile pe muntele x „… treaba e ca nu-ti povesteste altceva decat rutina lui, posibil din anumite puncte de vedere – mai placuta decat a ta. Insa tot o rutina este. Toti avem nevoie de o mica sau o mai mare monotonie. Eu? Am tabieturi. Multe chiar. Si ma reprezinta. De exemplu… nu gasesc mod mai placut de a asculta un blues sau un smooth jazz – decat fumatul unei pipe si bautul unui vin bun, in compania unui prieten apropiat :).

    • rusbianca zice:

      Fiecare are tabietul lui, mie imi place al tau :)…atata timp cat nu te tin de la a-ti trai viata din plin si nu ii afecteaza pe ceilalti prea mult…ar trebui sa ne bucuram cat mai mult de ele.

  2. delicii zice:

    Monotonia face parte din viata, mai devreme sau mai tarziu tot o vom simti pe pielea noastra…dar ne face bine, cel putin mie imi face bine. In viata sunt momente de urcus, coboras, de exaltare, de nebunie…si dupa iar monotonie…eu as compara un pic viata cu mancarea: nu poti avea mereu ciorba sau friptura, ai nevoie si de alte delicatesse pentru a trai bine…dupa care iar apare nevoia de o ciorba buna de vacuta. Cam la fel in viata…parerea mea 🙂

  3. erasmus zice:

    Meditatia ta., imi place.!-De ce pun oamenii mereu intrebari…!-Pentru raspunsuri..?-Inutile raman.. ..,cand le-au aflat !-E timpul ca cei care raspundeau mereu la intrebari ..,sa afle ca erau gresite..si..,si..!

  4. Intuneric zice:

    Tabieturile sunt placute, dar te si inchid intr-o rutina din care nu mai poti iesi…

  5. Călin zice:

    şi mie mi-ar plăcea să am nişte tabieturi frumoase, dar…mi-ar plăcea, pentru că îmi încep ziua cu ţigară şi cafea, după ce în prealabil mă bag pînă în cămară să iau ceva fruct de acolo, ca să nu fumez pe stomacul gol. oricum, obişnuinţa asta cu fructul măcar e sănătoasă 🙂

  6. Ciprian Bojan zice:

    Suntem surse de energie latentă.

  7. corabogdan zice:

    Eu sunt un om care traiesc pentru, din, cu tabieturi. Respir din ele, le sorb. Mie mi se pare ca ma fac sa fiu ceea ce sunt. Si, ce sa zic, daca sunt ale mele, pot la fel de bine sa le iubesc in nestire. Si chiar nu-mi dau monotonie, ci un fel de securitate a faptului ca respir.

  8. Pingback: Obişnuinţă | rusbianca | BunDeCitit.ro

  9. Pingback: Articole promovate din grupul nostru de pe Facebook (3) |

Lasă un răspuns

