Dor

Botine pe asfaltul rece
Cojoc pentru bunica mea
Un caiet mânjit de cerneală
Ce alunecă de pe masă
Învăţ să-l fac pe M
Nu-mi iese codiţa…
Se încăpăţânează
Ca şi ploaia asta
Ce nu-ncetează
Un ceai de tei şi castane
Brune brune ca ochii tăi
Din dimineaţa aceea în care
Ai…plecat
Un cearceaf albastru mototolit
Ca foaia mea plină de M-uri
Un coş de gunoi plin
De…greşeli
Aruncă-mă şi pe mine
Şi mătură-mă din viaţa ta
Botine pe asfaltul rece
Şi ploaie…multă ploaie…

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Poezie și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Dor

  1. Ciprian Bojan zice:

    Offffffff………..

  2. Vlad zice:

    Chiar dragute versuri desi nu ma omor eu prea mult cu textele lirice 🙂

  3. Adina zice:

    Iţi doresc ca ploaia să se transforme în ninsoare, iar codiţa de la M să se contureze perfect, asemeni dorinţelor împlinite de magia Crăciunului… Sărbători fericite!

  4. marinelam zice:

    Bianca, sper ca nu suferi.
    Esti minunata, imi place cum scrii. Nu am mereu timpul necesar si nici vointa destula sa comentez tot ce citesc. Dar crede-ma ca, desi nu o arat, te „rasfoiesc” periodic. „Esti bravo!” cum se spune intr-o tara in care am fost( si unde nu-ti doresc sa ajungi).
    Sa ai sarbatori linistite, mult noroc, inspiratie, putere de munca sa ai parte la anul ce vine. Un dram de ghinion( ca sa simti ca traiesti), tone de bucurii, dineros cat sa-ti ajunga( si sa dea si pe alaturi, de ce nu) si tot ce mai simti tu ca-ti trebe ca sa fii ok, iti doresc din tot sufletul.
    Multumesc pentru tot ce scrii si pentru ca m-ai primit „langa” tine.

    • rusbianca zice:

      Multumesc frumos pentru urari si pentru ca treci pe la mine sa citesti. Cu suferinta…ce sa-i facem vine-pleaca, cum vrea. Iti doresc multa sanatate, bucurii care sa te faca sa-ti doresti sa traiesti o vesnicie si impliniri care conteaza 🙂
      Craciun fericit!

Lasă un răspuns

