Nu mă enervez

Mă trezesc în fiecare dimineaţă cu o linişte şi pace, încât îmi spun că nu se poate întâmpla nimic rău să mă enervez. Dar e îndeajuns să dau cu piciorul în uşă din greşeală sau să pierd metroul şi îmi dau seama că sunt o persoană colerică şi uneori uşor iritabilă.
Nu reuşesc sub nici o formă să rămân calmă toată ziua, pentru că mai devreme sau mai târziu ceva se întâmplă să mă irite cel puţin.
Cu toate acestea răspund foarte bine la situaţii de stres maxim şi dau un randament bun.
De ce ne enervăm? Cum reuşim să lăsăm să ne scoată din sărite şi felul cum face zgomot o persoană când mănâncă?
Consider că trebuie fie să fii predispus spre a fi o persoană liniştită, fie datorită experienţei acumulate începi să vezi lucrurile la modul general, căutând soluţii sau acceptând situaţia şi evitând orice tip de supărare, scandal, conflict.
Am oroare de certuri şi ţipete şi mai trec cu vederea peste lucruri mai puţin importante dacă asta îmi aduce linişte.
Dar în general îmi spun părerea tare şi răspicat, pentru că avem tot dreptul şi responsabilitatea de a ne menţine coloana vertebrală.
Cât laşi de la tine doar ca să eviţi un conflict? Depinde doar de tine şi de capacitatea ta de înţelegere a problemei, de orice natură ar fi ea.
Oamenii calmi sunt de multe feluri: proşti, pentru că nu înţeleg, naivi , pentru că întotdeauna lasă prea mult de la ei şi cred prea mult în ceilalţi şi foarte inteligenţi, capabili să se adapteze rapid situaţiei şi cu fler diplomatic.
Ar mai fi categoria extraordinara prin excelenţă: persoanele bune, dar am unele rezerve în privinţa lor, pentru că unele sunt prea bune.
Să nu ne enervăm prea mult pentru că nu prea are rost, dar să ne spunem punctul de vedere.
Cum vorbeşti aşa ţi se va vorbi!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Nu mă enervez

  1. Dan Olteanu zice:

    Cu toate astea îţi doresc o zi bună şi doar pentru bucuria de a evita un conflict 🙂

    • rusbianca zice:

      Tocmai l-am evitat pentru ca am plecat din Bucuresti spre Cluj si locul meu si al altora nu exista in tren! Au scos un vagon de cate 8 locuri pe compartiment si au bagat unul cu cate 6 locuri. Sa vezi tu balamuc! Pana la urma dupa scandaluri iscate de altii ne- au repartizat pe alte locuri. Biletele s-au scumpit ca cica au marit viteza etc. Deocamdata mergem bine, mai vedem pe parcurs…

  2. Autovital zice:

    Este din ce in ce mai greu sa nu te enervezi in tara asta…sunt o persoana calma (cel putin asa cred eu despre mine), dar lucrand mereu direct cu oamenii, ma enervez din ce in ce mai mult…de ce oare?…:)…oare cand vom fi si noi odata civilizati?…probabil niciodata…

  3. Primiti colindul?
    Am plecat sa colindam
    Domn, Domn sa-naltam
    Cand boierii nu-s acasa
    Domn, Domn sa-naltam
    Cand boierii nu-s acasa
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    C-au plecat la vanatoare
    Domn, Domn sa-naltam
    Sa vaneze caprioare
    Domn, Domn sa-naltam
    Sa vaneze caprioare
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Caprioare n-au vanat
    Domn, Domn sa-naltam
    Si-au vanat un iepuras
    Domn, Domn sa-naltam
    Si-au vanat un iepuras
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Sa faca din blana lui
    Domn, Domn sa-naltam
    Vesmant frumos Domnului.
    Domn, Domn sa-naltam
    Vesmant frumos Domnuluï
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Sa aveti Sarbatori Fericite! Cu drag, echipa mostwantedblog.org!

  4. Primiti colindul?
    Am plecat sa colindam
    Domn, Domn sa-naltam
    Cand boierii nu-s acasa
    Domn, Domn sa-naltam
    Cand boierii nu-s acasa
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    C-au plecat la vanatoare
    Domn, Domn sa-naltam
    Sa vaneze caprioare
    Domn, Domn sa-naltam
    Sa vaneze caprioare
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Caprioare n-au vanat
    Domn, Domn sa-naltam
    Si-au vanat un iepuras
    Domn, Domn sa-naltam
    Si-au vanat un iepuras
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Sa faca din blana lui
    Domn, Domn sa-naltam
    Vesmant frumos Domnului.
    Domn, Domn sa-naltam
    Vesmant frumos Domnuluï
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Sa aveti Sarbatori Fericite! Cu drag, echipa mostwantedblog.org!

  5. Pingback: Primiți cu colinda? | Blogu' care va să zică…

  6. Boogie zice:

    Si pe mine cateodata cele mai mici chestii ma enerveaza, iar cateodata nu, depinde de starea pe care o am in ziua respectiva. Daca sunt concentrat la ceva anume, sau atent iar cineva vine si incepe sa ma streseze, ma enervez automat. Dar incerc de cele mai multe ori sa imi pastrez cumpatul si sa fie totul ok.

  7. Pingback: Nu mă enervez | rusbianca | BunDeCitit.ro

  8. Alyz zice:

    {Să nu ne enervăm prea mult pentru că nu prea are rost, dar să ne spunem punctul de vedere} Din pacate cum sunt eu… ca nu-mi exprima gandurile… si se zbat in mintea mea…
    Si cum sa nu te enervezi cand simti ca nu ai loc in lumea asta? 😦

  9. bloo zice:

    sunt un zapacit, si gresesc mult, acele greseli ma enerveaza. Si cei care nu stiu sa-mi aprecieze „modul de creativitate” a nervozitatii mele. >:[ ceva de genu’ :))

Lasă un răspuns

