Oamenii de rasă

Ştim cu toţii animalele de rasă cum se comportă, fac cinste originii lor şi au toate caracteristicile. Există şi corcituri, ca oriunde, unde se preiau trăsături de la ambele rase şi… mai sunt cele comune… Oamenii le apreciază mai mult pe cele care aparţin unei rase, pentru că vor să ştie cu ce au de-a face.
Dacă oamenii de rasă ar exista, la noi în ţara i-aş considera pe vechii aristocraţi sau boieri şi mă gândesc la cei din Ţara Românească, Moldova, Transilvania. Am avut plăcerea să cunosc câţiva până acum şi consider că au fost crescuţi cu nişte valori care nu se şterg aşa de uşor, indiferent de societatea şi vremurile în care trăiesc. Mă refer şi la cei tineri şi la cei mai bătrâni. Nu e vorba de a fi pedant, sau cu nasul pe sus ci pur şi simplu de o bună creştere şi a aprecia omul, indiferent de statutul lui în societate sau de finanţele din bancă.
Unde sunt ei? Printre noi… într-o zi poate ai norocul să-i cunoşti, sau deja ai avut parte de asta. Evident fiecare om are metehnele lui, dar consider că au mult de dăruit celorlalţi şi pe mine cel puţin mă îndeamnă să fac mai mult bine, să fiu mai optimistă faţa de oameni în general şi să cred că se poate face ceva dacă vrei.
Nu m-am luat după aparenţe şi nu i-am cunoscut superficial, e drept, din ce am auzit nu toţi sunt la fel, dar toţi păstrează o educaţie bine stăpânită.
Sânge albastru, negru sau roşu, îmi place să pot sta de vorbă cu un om mai mult decât o oră despre lumea ce ne înconjoară.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Oamenii de rasă

  1. Cris-Mary zice:

    Eu am avut placerea sa intalnesc oameni de calitate chiar in lumea asta virtuala.Le-as spune oameni de calitate pentru ca ”de rasa” ne poate duce cu gandul catre un nefericit care isi dorea o lume guvernata de o rasa superioara si nu as vrea sa se faca confuzie 🙂

  2. Ciprian Bojan zice:

    Da, ai dreptate oamenii nu se nasc ci devin. E destul de greu totuși să dai peste un om bogat în… clipe care să-ți acorde timpul său, dar mai ales o fărâmă din sufletul său. Totul e în grabă, fiindcă mâine…

  3. delicii zice:

    bine te-am regasit Bianca…cu posturile tale super 🙂
    da…oamenii de calitate nu ii intalnesti la tot pasul, nu este imposibil insa. Mai multa atentie la cei din jur si sunt convinsa ca ai de unde alege 🙂
    te pup, la multi ani!

  4. Eu zice:

    Sal. Ca si caini , cei de rasa mor mai repede , mai fragili sensibili , un sange pur nu o sa reziste niciodata ca si o corcitura ( la nimica ) , exact asa e si la oameni , cat despre educatie si …… poate sa continue discutia mult

  5. Pingback: Oamenii de rasa | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

