Bani, bani, bani

Banii mă demoralizează. Dacă sunt puţini nu îmi vine să ies din casă, dacă sunt mulţi (oricum niciodată nu sunt prea mulţi), mă gândesc cum să-i păstrez mai mult timp.
Nu sunt o persoană avară, Moliere nu m-ar fi iubit şi îmi place să fac cadouri şi investiţii în obiecte care ţin mulţi ani.
Cred că totul se învârte în jurul banilor şi sunt puţini oameni care reuşesc să nu se preocupe pentru ei.
Poate ar fi fost mai simplu să menţinem trocul. Scopul în viaţă nu este nici să-i faci, nici să-i cheltui.
Nu suport oamenii egoişti şi care cred că totul le aparţine, pe principiul: eu de ce să dau dacă nu primesc nimic în schimb, sau ce e al meu e al meu şi ce e al tău e tot al meu.
Se pot spune multe despre bani – că sunt ochiul dracului, dar că te fac mai frumos în ochii celorlalţi, mai ales când dai de la tine – în sensul bun (pentru că vrei).
Donaţii, gratuităţi? Alergăm după ele mereu de parcă ar depinde demnitatea noastră de ele.
Avem o poftă teribilă ce nu poate fi satisfăcută de a avea mai mult şi mai mult şi mai mult!
Nu înţeleg care e treaba asta cu banii… dacă nu te preocupi să-i ai, vin oricum, când deja te zbaţi pentru ei, parcă vin mai greu… ca o himeră ce nu poate fi prinsă.
Mă dezgustă desconsiderarea altora faţă de cei săraci, pentru că nu s-au străduit să facă averi să fie şi ei nesimţiţi faţă de ceilalţi. Dacă aprecierea mea pentru un om este faţă de contul lui din bancă, aprecierea de fapt nu există.
Urăsc orice are legătură cu o bancă şi dacă la început când au apărut mai aduceau beneficii, acum nu le recunosc puterea decât că le dau altora de muncă. Banul la ciorap?… Poate, dacă nu are găuri.
Să strângi cât mai mult să te bucuri de ei la bătrâneţe, pe care de multe ori nu o mai apuci, sau o îneci în medicamente…
Frază celebră: Banii nu aduc fericirea dar o întreţin e adevărată doar pentru că s-au inventat banii şi ei te hrănesc!
Câţi bani valorează un om?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Bani, bani, bani

  1. Ciprian Bojan zice:

    ”Viața unui om nu valorează nimic, dar nimic nu valorează mai mult decât viața unui om”.

  2. Bogzilla zice:

    Nu-mi plac banii. Îi detest. Din cauza lor unii uita sa mai fie oameni…

  3. Sunshine zice:

    Sunt totalmente de acord cu ce ai scris despre egoisti. Nu imi place sa am asemenea oameni in jurul meu. Scriam si eu acum ceva timp despre o vecina care primea cafea mai ieftina ca oricum i buna aia pentru ea. Si asta auzita tocmai din gura vecinei care cumpara cafea ieftina special pentru vecina ei si ea isi consuma cafeaua scumpa italiana. Sa revenim la troc.

  4. Pingback: Bani, bani, bani | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

