10 răspunsuri la Oamenii sunt atrasi de oameni

  1. Cris-Mary zice:

    Frumos spus . O zi minunata!

  2. Pingback: Oamenii sunt atrasi de oameni | rusbianca | BunDeCitit.ro

  3. Silviu zice:

    Extraordinar articol , citez o foarte buna prietena , ai vorbit prin mine …

  4. dana zice:

    f.tare.mi-a placut ultima fraza

  5. Ciprian Bojan zice:

    Deci m-ai contrazis când spuneam că noi înșine suntem semne de întrebare și acum recunoști asta vag, 😀 Recunoști voalat acum… 😉
    Glumeam, desigur! Vreau să spun însă că frontiera dintre real și imaginar e atât de subțire pentru orice om încât uneori ”sărim dincolo” fără să mai știm a reveni.
    Pe.Se. Fain articol! 😀

    • rusbianca zice:

      Din pacate, sau din fericire, nu am o minte de elefant sa stiu ce scriu si zic mereu. E foarte probabil sa pun idei diferite, care aparent se contrazic, cel putin in scris. Daca stam fata in fata, cred ca ne-am intelege si definitiva niste pareri. Frontiera e frontiera sa fie trecuta, ca altfel nu ar exista.
      Pe.Pe.Se. Multumesc 🙂

      • Ciprian Bojan zice:

        Ciprian Bojan says:
        ianuarie 16, 2012 la 8:54 am
        ”Noi înşine suntem semne de întrebare…” la articolul https://rusbianca.wordpress.com/2012/01/16/vreau-sa-stiu/

        rusbianca says:
        ianuarie 16, 2012 la 9:55 am
        ”E cam mult spus…”,
        deci io umblu cu docomente, madmoaselă dragă! 😆

        Mă refeream la ultima ta propoziție ”Nu am nici un răspuns la nici o întrebare, deşi ştiu multe.” Deci oarecum a ști înseamnă mereu a ne întreba și la asta mă refeream și cred că te refereai și tu, dar iată… Cred că n-a fost în ce mă privește un reproș, ci o glumă!
        Mențin Pese-ul! 😀

      • rusbianca zice:

        Pai e bine atunci, ca stiam eu ca e vorba de ceva nuanta cu iz e contradictie…dar nu am stat sa buchisesc…ultima fraza din postul de azi se referea la o stare de moment, nu una generala. Suntem semne de intrebare, adica ne punem multe intrebari, dar stim suficient cat sa traim bine. Am luat-o ca pe o gluma, dar simteam nevoia sa explic 🙂

Lasă un răspuns

