Cu arome

M-am trezit cu aromă de cafea în casă şi nu ştiam a cui este, pentru că eu beau suc de portocale.
Am ajuns în bucătărie şi mirosea a bruschete şi a bună dispoziţie de sâmbătă, în care nu ai nimic de făcut şi poţi lenevi în voie. Curios, nu era nimic pe masă.
A sărit pisică pe masă să o hrănesc pentru că ştie că-i dau voie, doar că eu nu ţin mâncare pentru pisici.
Am sărit în duş să mă spăl şi mirosea a frezii, de parcă afară ar fi fost primăvară şi nu ningea de azi noapte.
Când în sfârşit m-am pus în faţa calculatorului să dau bună dimineaţa prietenilor care se fac că le pasă, mi-am dat seama că aş fi preferat să stau în pat, pentru că era prea cald şi îmbibat cu mirosuri pe care nu le pot uita.
Totul în casa mea are aromă de martie, până şi bijuteriile şi scaunele şi masa şi pereţii.
Nu înţeleg cum aş putea trăi fără să-mi aduc aminte de nimic, să nu simt nici un parfum care îmi înfrumuseţează zilele şi nopţile.
Mă uit pe geam şi nu ştiu de ce mă aştept să vină maşina după mine să merg în oraş să mănânc şi să mă întorc acasă să mă uit la film. Am apucături de mult uitate şi parcă stau de vorbă cu un om care nu-şi imaginează viaţa fără arome.
Orice pe lumea astea miroase a ceva, şcoala a cerneală şi pixuri şi caiete goale, gara a despărţiri, aeroporturile a frenezia vacanţei şi gândurilor de nebunia distracţiei, magazinele a mâncare, parfumurile toate miros a iubire.
M-am trezit că nu-mi place cafeaua dar nu aş putea trăi fără aroma ei.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Cu arome

  1. Pingback: Cu arome | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. danuta13 zice:

    Primăvara e în tine, aromele sunt în sufletul tău, ele îți inundă simțurile…:) și asta e minunat…asta ești TU, o persoană „aromată”. Felicitări, Bianca! :*

  3. Adeenah zice:

    Pentru mine mirosurile sunt foarte importante…Și mai ales când vine vorba de amintiri, un miros de atunci, mă ajută atât de bine să retrăiesc totul…

  4. iulianes31 zice:

    Mie imi place foarte mult aroma de cafea buna! Parca imi da viteza sa pot incepe o noua zi plina de probleme. Daca nu ar exista cafeaua…probabil ca ar trebui inventata. Bine insa ca o avem aproape de noi!

  5. Dan Olteanu zice:

    O sâmbătă aproape perfecta…

  6. cmp zice:

    exista mai multe lucruri in jurul nostru ca niste butoane ale unei telecomenzi. Si butonul se apasa atunci cand simti o aroma de demult, dar nu ti s-a intamplat sa mergi pe strada sa vezi o usa care se inchide, sa auzi cateva vorbe si odata cu una din acestea sa te trezesti proiectata in acele vremuri.
    Eu beau cafeaua in fiecare dimineata, pentru ca nu pot renunta la ea asa cum nici ea nu poate renunta la mine. Sa ai parte de o zi frumoasa deschisa catre acele lumi.

  7. sserbanro zice:

    Îmi plac poveştile despre o lume frumos colorată şi cu multe parfumuri! Poate tocmai pentru că Universul meu, are din toate acerstea şi îmi plac! Într-o astfel de lume, ai tot timpul motive de bucurie, dar când descoperi că şi altcineva preţuieşte toate astea, parcă Universul se dublează! 🙂
    Săptămână parfumată! 😉 🙂

Lasă un răspuns

