Diplomaţie

Oamenii nu ştiu să vorbească unii cu alţii. Nu mai suntem oamenii cavernelor şi nici politicieni. Dar trebuie să înţelegem că cel din faţa ta e un om cu un bagaj de experienţe şi trebuie luat ca atare. Orice informaţie adusă vine şi ea cu o responsabilitate de partea amândurora.
Merg pe a vorbi cu oamenii verde în faţă de cele mai multe ori. Îi spui omului ce vrei, cum vrei dar folosind cuvintele adecvate.
Dacă vreau să merg undeva spun ce vreau, dar dacă eu cred că ceva nu-mi place la el, nu-i spun eşti prost, ci cred că ai putea să te gândeşti la asta sau la asta şi să vezi şi altfel problema.
De ce dracu ne-a fost dată atâta inteligenţă în cap dar o păstrăm acolo la naftalină şi nu o folosim? Nu o să facă pui!
Grija pentru celălalt e şi mai mare mai ales când vine vorba de a discuta cu celălalt sex. Fiecare gândeşte diferit şi vorbeşte diferit. E nevoie de un dicţionar uneori ca să se înţeleagă cei doi.
Nu este greu de priceput că fiecărui om trebuie să-i vorbeşti altfel, dar menţinând ideea pe care vrei să i-o transmiţi. Depinde foarte mult de cum spui o chestie cum o va lua şi o va conştientiza.
Nu vă culcaţi pe o ureche. Să fii direct cu oamenii ţine de curaj dar şi să-ţi asumi multe riscuri. Nu trebuie să-l iei pe după vişin pe om, dar este recomandabil să-i vorbeşti pe limba lui, pentru că altfel fie nu va înţelege, fie o va percepe drept agresiune.
Diplomaţia nu a stricat niciodată, ci dimpotrivă, a obţinut foarte multe.
Pasărea măiastră a vorbelor a zburat de mult dintre noi. Cineva cu siguranţă o ţine într-o colivie.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Diplomaţie

  1. Mariana Pachis zice:

    Te recunosc si te admir.

  2. Pingback: Diplomaţie | rusbianca | BunDeCitit.ro

  3. antiqul zice:

    Bravo Bianca, o să-ţi preiau ideea fiindcă e interesantă şi trebuie dezbătută într-un stil… antiq 😉

  4. Dae zice:

    Nimic mai adevarat, frumoasa postare. Ar trebui sa-i inspire pe multi.

  5. Stefan zice:

    Totul se rezuma la limite. Eu spre exemplu ieri am scuipat draci pe facebook si azi i-am date delete contului. Inutilitati.
    Exista limite tocmai pentru a sti cat ne putem permite. Iar cand intreci masura timp de un an si vezi ca te las sa-ti faci de cap, cam ar fi cazul sa-ti explic ca n-a fost niciodata asa cum credeai tu. Ofcors, nu e scorpion de-al meu sa poata pricepe la modul clasic.

    Cu o zi inainte de celebra mea cascadorie ai scris „Până la urmă, dacă nu încerci nu primeşti!”. Poate am primit darul de a fi pe placul nimanui si doar asta ma bucura 😀

  6. Ciprian Bojan zice:

    Mie uneori îmi place să văd lucrurile în alb și negru, dar sunt situații când mă și înșel, albul devine negru și negrul devine alb. Din păcate din acel moment ”se rupe filmul”, adică ceea ce a devenit din alb, negru nu se retransformă în alb…
    Pe de altă parte, să știi că nu mi-am evaluat propriile strategii de comunicare. Cred că am s-o fac atunci când voi reînvinge lenea! 😀

Lasă un răspuns

