Promit

Toţi în viaţa asta am promis ceva la un moment dat şi am încercat să ne ţinem de ce am spus. Unii am reuşit alţii nu.
Cert este că toţi promitem altora lucruri şi când vrem şi când suntem forţaţi.
Partea proastă e când nu reuşim să ne ţinem de ele şi evident, suntem discreditaţi, deşi noi ne-am dat toată silinţa.
Înţeleg ambele părţi, pentru că nu suport dacă o persoană şi-a dat cuvântul să nu se ţină de el şi înţeleg şi când încerci să faci ceea ce trebuie, dar nu reuşeşti.
Oamenii la un moment dat o să te abandoneze dacă zi după zi nu apuci să faci ceea ce susţii sus şi tare.
Ar trebui să fim mai indulgenţi sau pur şi simplu să nu-i constrângem sub nici o formă şi să nu mai folosească nimeni Promit?
Nu cred că se poate decât prima variantă şi asta pentru o perioadă scurtă de timp.
De ce natură sunt promisiunile? Păi sper din suflet să nu fie de genul: promit să nu mă dezîndrăgostesc niciodată de tine, ci să fie mai degrabă, promit să fiu acolo lângă tine când ai nevoie.
Eu prefer oamenii care promit puţin şi fac multe.
Femeile înţeleg diferit de bărbaţi această noţiune.
Dacă le-ai spus ceva şi nu ai făcut, gata, eşti bun de spânzurat, pe când bărbaţii sunt mai înţelegători şi ştiu că nu trebuie să fie literă de lege fiecare cuvânt scos pe gură.
Oricum am fi noi, să încercăm să conştientizăm ca ceilalţi nu sunt extraordinari ca să poată facă absolut tot ceea ce spun şi să-i facem să înţeleagă că este ok dacă nu promit nimic, cu condiţia să facă tot ceea ce pot.
Promit să nu fac decât ceea ce pot!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Promit

  1. Pingback: Promit | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. delataste zice:

    Ah, de cate ori nu mi s-au facut diverse promisiuni. Si eu prefer tot acelasi tip de oameni, care promit putin, dar fac multe.

  3. Marius Bota zice:

    Nu promit daca stiu ca nu pot sa ma tin de promisiune. Cad de multe ori, in capcana propriei mele promisiuni, nu ma pune nimeni sau forteaza sa zic un termen, iar eu il fac. In general il respect, dar o mai dau si pe langa uneori. Promit sa nu mai promit!

  4. Alyz zice:

    De obicei imi place sa ma tin de promisiuni iar cand nu pot ma simt stingherita fata de acea persoana 😦

    • rusbianca zice:

      E normal, important e sa se faca promisiuni pe care stii ca ai mai mari sanse sa le duci la indeplinire, sau mai bine sa nu le faci si totusi sa realizezi ce ai in minte, ii faci astfel o surpriza 🙂

  5. Aniela Deby zice:

    Si eu promit,dar se intampla uneori sa nu reusesc sa imi tin promisiunea,si nu din cauza mea…si din cauza imprejurarilor:)Sunt genul careia ii place sa nu auda multe promisiuni si sa fie implinite,dar am avut parte de promisiuni 100,si realizabile 40:))Oricum e mare pierdere…!
    Atunci cand nu imi pot tine promisiunile..toata ziua mea e data peste „Cap”

  6. Pingback: >Vineri recomandam articole(2) | Aniela Deby

Lasă un răspuns

