Preșul de la ușă

Vreau să te las să faci tu absolut tot, pentru că eu am o lene existenţială care mă face să rămân mereu în poziţia de start, ca într-o zi ploioasă, când nu vrei nici să te ridici din pat. Nu vreau să mă mişc şi las totul să fie cum zici tu.
Mă bucur să mă corectezi, să iei deciziile, să te zbaţi pentru orice îţi doreşti pentru mine şi pentru tine.
Eu sunt de acord cu aproape orice ai spune, pentru că am încredere că faci ce trebuie, întotdeauna.
Nu mi-e frică să rămân pe banca de rezervă şi să nu fiu folosit niciodată. Pot sta aici o eternitate să te admir cum joci.
În fond şi la urmă viaţa se poate trăi şi din culise, să facă alţii totul pentru tine nu?
Trezeşte-te! Nu dormi în papucii statutului? Nu poţi fi preşul tuturor, împins de la spate mereu ca să faci ceva.
Dacă nu ai motivaţie şi nu îţi spune cineva ce şi cum să faci, rămâi ca o statuie în piaţă uitându-te la toţi ceilalţi?
Crezi că dacă stai şi observi afli şi ştii mai multe?
Este bine de foarte multe ori să taci şi să îi urmăreşti pe ceilalţi, să înveţi.
Dar vine timpul să acţionezi!
Împins sau tras, ca un copil mic, pus să stea într-un colţ, cuminte, ascultător.
Ai crescut mare? Bun, atunci poţi să te descurci şi singur! Nu mai aştepta ajutorul tuturor ca să îţi trăieşti zilele!
Dacă tot pui pe preşul din mintea ta: Bine ai venit, intră şi tu în casă!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Preșul de la ușă

  1. Pingback: Preșul de la ușă | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Damn True! 🙂

Lasă un răspuns

