Reclame!

În această seară am fost la proiecţia reclamelor din cadrul evenimentului Creative Combo organizat de IQads.
O selecţie interesantă de spoturi publicitare tematice, care a început anul acesta cu ad-uri naţionale şi internaţionale.
Evenimentul a avut loc simultan în 17 oraşe din ţară şi tema aleasă a fost: bărbatul din publicitate.
O fi fost pentru că pe 5 mai vine ziua bărbatului? De ce am preluat şi noi treaba asta?
Obişnuită fiind cu un moderator în carne şi oase, am fost întâmpinaţi pe ecran de un moderator virtual, pe nume Hip Sterică, care îşi schimbă hainele din juma în juma de oră. Ne scăldăm doar pe sticlă să înţeleg.
Ne-a găzduit clubul Fabrica iar invitaţiile le-am primit din partea celor de la Blogevent.
Bun, dar ce-am văzut?
Foarte multe reclame la bere, mai ales la Bergenbier la români, celebrele ad-uri la Heineken, Guiness (foarte bune), Amstel şi Bud Light la străini.
Altele draguțe la Durex, companii de asigurări, Ikea, Axe, maşini cât cuprinde: Land Rover, Chevrolet, Hyundai, Chevy, Passat, Toyota, Dacia Sandero!
Nu a lipsit Pepsi, Coca Cola, Mac Donalds, Doritos cu Adam şi Eva, Starbucks, Puma, reţele de televiziune americane şi franţuzeşti şi alte brand-uri.
Unele ingenioase, altele total pe dinafară şi destul de multe plicticoase, sau cel puţin prost editate.
Un public puţin, educat şi tăcut dar care ştia să râdă 🙂
Aşteptăm anul viitor unul cu tematică feminină!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Reclame!

  1. Pingback: Reclame! | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Pingback: Publicitatea e in viata noastra « ALIVE

  3. Locco Chicco zice:

    Ce ma oftic ca nu am putut ajunge si eu la Tg Jiu.. Am castigat invitatiile si degeaba 😦

  4. sserbanro zice:

    Primul clip publicitar pe care îl văd, după ani! Am mers pe mâna ta! Îmi place ideea! 😀
    Interpretarea însă, lasă de dorit! Intrarea în rol a fost superficială la amândoi. Ideea merita mai multă atenţie! Regizorul presupun că se ocupă doar de reclame. Dacă ar fi făcut vreun film, cred că ieşea o capodoperă din asta!

    • rusbianca zice:

      eu am vazut o multi cu ocazia evenimentului…dar sa ma dea pe spate careva nu. Recunosc am vazut cateva bune. Cat despre reclama postata de mine…sincer nu am informatii 🙂

Lasă un răspuns

