M-ai fermecat

Ai charismă? Atunci ai toate şansele să faci multe lucruri în viaţa asta care îţi plac şi să fii ajutat de ceilalţi.
De ce? Pentru că suntem atraşi de tot ce este frumos şi tot ce îţi atrage atenţia cumva, te şi învăluie.
Există oameni care nu sunt frumoşi, dau au charismă şi prin felul cum vorbesc şi se comportă, te iau pe sus şi te dau pe spate.
Suntem ca nişte muşte în jurul mierii frumuseţii şi nu ne putem abţine să nu ne uităm la ea.
Depăşeşte faptul că celălalt e bărbat sau femeie, că e lung sau scurt, că e alb sau negru. Merge chiar mai departe.
Din fericire hipnotizarea asta este temporară.
Sfatul celorlalţi este să te uiţi şi să nu atingi, că s-ar putea să te infectezi şi nu mai scapi.
Avem de-a face cu oameni inteligenţi zilnic, dar dacă pe deasupra sunt şi buni la suflet deja te uiţi diferit la ei. Să mai vină şi cu o frumuseţe nativă, păi gata eşti, nu mai scapi.
Evident, există şi oameni imuni la asta, dar aceia nu ştiu să aprecieze probabil nici frumuseţea naturii, animalelor şi a tuturor lucrurile plăcute care le ies în cale. Nu este vina lor.
M-ai fermecat şi nu vreau să îmi revin pentru că ar însemna să ies de sub vrajă.
Sunt drogată cu admiraţie şi cu senzaţii de bine şi am nevoie de ele zilnic.
Am creat un buton de panică şi de fiecare dată când mi se întâmplă ceva, îl apăs şi mă gândesc la tine.
Îmi revin instant!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la M-ai fermecat

  1. Pingback: M-ai fermecat | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Nicu Lupsa zice:

    Atatea calitati la un singur om! Esti o rasfatata a sortii! 🙂
    Carpe diem!

  3. sserbanro zice:

    Există atât de mulţi oameni în categoria asta! Înăuntrul meu cel puţin, ei există. Unii, au plecat dintre noi, dar eu îi port înăuntru, peste tot pe unde umblu. Şi sunt convins că văd şi ei ce le arată ochii mei. Şi sufletul. Şi asta, oriunde s-ar afla; oriunde ne-am afla.

Lasă un răspuns

