În căutarea Magdalenei

Filmul meu de licență, realizat în 2010, la absolvirea Facultății de Regie-Film și TV

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Film și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la În căutarea Magdalenei

  1. Pingback: În căutarea Magdalenei | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. chgabriela zice:

    Frumos:) Si cu happy end!

  3. Locco Chicco zice:

    Tot filmuletul ăsta a fost regizat si asamblat de tine ? Super tare…nota 10 de la mine 🙂

  4. leka zice:

    imi place, muzica si cadrul natural..,tipic american!Despre actiune..,pot spune ca in viata lucrurile …se intampla si e bine ca raman asa…elastice!Am un coleg fizician care sustine ca la 9 din 10 cetateni nascuti dupa Cernobal.,la nivel de celula ,locul calciului in oase e ocupat 100%de strontiu in urmatorii 100 de ani.Asta justifica de ce fetele care sar de la etajul 9 -” n-au fracturi!” Sunt sigur ca si baietii sunt la fel…”indragostiti!” Se recomanda dezintoxicarea..- sauna si sprit de vin alb!:))

  5. sserbanro zice:

    Mi-a plăcut finalul! 🙂
    Din filmele tale, deduc un fapt… Călin Dinulescu a fost tare sever cu noi la examenul de operatorie imagine TV! Pentru un curs de 2 săptămâni (efectiv), ne-a cerut destul de mult. Dincolo de prietenia care a rămas, descopăr că e un bun profesionist şi dincolo de filmele pe care le face…
    Noroc să se fi chemat? Cred că da. Pentru cine mai crede în „întâmplare” şi „noroc”…

    • rusbianca zice:

      Din pacate eu nu am auzit de el. Am citit ca a studiat la Cluj.
      Profesorii nostri erau din vechea generatie, Saizescu, George Cornea, Carmazan (proful de regie). Si prin urmare aveau alte …cerinte, ca sa nu zic interese.
      Cred ca in facultatea asta, vreo 3-4 au fost minunati, in rest…mai mult se temeau de concurenta pe care o sa o aiba cu noi…
      Ar trebui sa stea linistiti, ca tot ei sunt cei cu relatiile…noi nu intram in productie decat daca ne lasa ei 😉
      Cat despre film…e dupa fapte reale, si finalul este optiunea prin care nu raman toti cu 100 de intrebari si se uita la mine ciudat…

      • sserbanro zice:

        Ştiu că sunt fapte reale. Am văzut reportaje la TV, pe vremea când mai aveam timp de TV… Anvelopa, sigur, îţi aparţine. Dar personajele există, le-am întâlnit pe toate. Pot spune că am fost toate, la un moment dat. Mai puţin Magdalena. Poate am făcut experienţa asta în altă existenţă. Finalul însă, dacă crezi că e o invenţie a ta, atunci te trimit la un link pe care chiar azi l-ai pus! Hawkins. Am trăit astfel de finaluri, în număr foarte mare, atunci când am admis că, Universul poate să îmi ofere orice. Ştiu că e greu să înveţi să ceri şi e şi mai greu să observi răspunsurile, să le accepţi, pentru a intra în posesia a ceea ce ai cerut. Dar se poate. Asta învăţ şi vreau să mă perfecţionez!
        Revenind la final, sunt convins că ai avut dreptate cu acest final, că este posibil, atunci când părţile implicate, vor cu adevărat ceea ce au cerut.
        Dovadă?
        Monica e rezultatul unei poveşti oarecum asemănătoare. Ne-am cunoscut pe net. Eu în Alexandria, ea în Grecia. Apoi ne-am întâlnit. O singură dată! După aceea, am avut altele de făcut. „Baza” însă, ca să zic aşa, pe internet s-a pus. Sau pentru amatorii de poliţiste, „investigaţiile preliminare”. Deja s-au adunat trei ani. Şi ne întrebăm amândoi dacă se poate să te îndrăgosteşti de soţul/soţia ta. Oricât de ciudat ar suna, SE POATE! Sigur, e vorba despre un alt nivel de conştiinţă, o altă percepţie a Iubirii. Şi tocmai de aceea se poate!

      • rusbianca zice:

        Am si eu povesti din astea, care toate au inceput de la mediul online..de fapt la mine cam 95% incep asa…prin urmare, orice e posibil 🙂

  6. Ciprian Bojan zice:

    🙂

Lasă un răspuns

