Tu ce faci?

Lucrurile pe care le faci în fiecare zi depind efectiv de tine, nu de vreme, nu de circumstanţe. Nu crezi asta?
În mod normal şi logic, faci ceea ce trebuie ca să trăieşti, muncă, dormit, ce se aşteaptă de la tine să faci, să ajuţi pe alţii cu diverse de exemplu şi la urmă faci ceea ce-ţi place, dacă şi când ai timp.
Dacă mâine moare cineva, te duci la înmormântare, pentru că aşa este tradiţia şi pe deasupra vrei să faci asta.
Când eu am un program încărcat şi încerc să strecor diverse lucruri, sau oameni printre ale mele, mi se pare normal să le fac în ordinea priorităţilor, sau dacă nu-mi pasă, să le fac pe cele care-mi plac cel mai mult.
De ce nu am timp pentru tine? Pentru că nu-mi fac!
Mai simplu de atât nu se poate.
Prefer să mă ocup de altceva, prin urmare nu insista.
Ca să mă convingi, trebuie să vii cu argumente mai solide, sau să-mi stârneşti interesul cumva.
Fac anumite lucruri, într-o anumită manieră, mă aştept de la ceilalţi să facă similar.
Nu se întâmplă prea des, pentru că fiecare are metodă lui, deşi lucrurile esenţiale le face toată lumea.
De ce ne aşteptam atunci de la alţii la fel de mult ca de la noi, ba uneori şi mai mult?
Nu există oameni la fel, nici măcar gemenii.
Cum poţi să te aştepţi la o imitaţie a ta?
Unii reuşesc să răzbată mai bine, alţii preferă să plutească iar alţii iau barca, că îşi permit.
Tu ce faci?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Tu ce faci?

  1. Pingback: Tu ce faci? | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Eu stau pe margine și privesc, sunt o fire mai contemplativă, dar când plonjez în vâltoare, se face LINIȘTE în jurul meu, fiindcă fac lucrurile în mod tranșant… Apoi, mă retrag din nou în carapacea mea… 🙂

  3. Stefania zice:

    Foarte adevarat spui Bianca! Tot ceea ce facem, facem, pentru ca vrem. Noi ne stabilim prioritatile. Insa, uneori apar acei factori perturbatori, care ne infuenteaza deciziile si atunci apare un dezechilibru intre ce vrem sa facem si cat reusim sa facem si de obicei creand nemultumire si neintelegere, vis-a-vis de noi, celor din jurul nostru. O seara minunata iti doresc, Bianca! 🙂

    • rusbianca zice:

      Salut!….mie mi-ar placea daca as reusi sa fac mai mult din ceea ce-mi doresc, iar ceilalti sa nu-mi ceara socoteala de ce nu le acord timp suficient, cand oricum nu mai am de unde :)) Vise…!
      Week-end placut!

  4. sserbanro zice:

    Din nou bună, Bianca!
    Ce fac eu? Fac ceea ce îmi place!
    Mă bucur că scriu, că public, că ceea ce public foloseşte şi altora, mă bucur că pot cânta la clape, că asta place şi altora, mă bucur de o femeie care pentru unii poate e ştearsă şi insipidă dar pentru mine e frumoasă şi aştept cu bucurie clipa când vine de la muncă şi ieşim la o cacao, sau pur şi simplu la plimbare, mă bucur când răsare soarele, când apune, când mă uit la cerul albastru… Te-ai plictisit? Mai am! 😉 Lista e lungă!
    Asta, pentru că exact cum ai spus, fiecare e liber să aleagă!

Lasă un răspuns

