Relaxare activă

Câtă nevoie de libertate ai?
Să faci absolut orice. Chiar trebuie să ai această opţiune?
Un lider bun îţi acordă libertatea suficientă ca să faci totul bine.
Avem impresia că dacă avem mai multe drepturi putem să ne destrăbălăm, să ne urcăm pe pereţi şi să schimbăm lumea.
Nu este egal cu a câştiga nişte bani la loterie şi a putea să-ţi permiţi diverse capricii.
Mai degrabă poţi face mai multe, dar cu asta îţi asumi şi tot ceea ce întreprinzi la un moment dat.
Ne plângem că nu avem suficient timp, pe urmă că nu avem ce face cu el, dar în general problema e proasta organizare a priorităţilor.
Ce funcţionează la mine e foarte posibil să funcţioneze şi la tine chiar dacă suntem diferiţi.
Mie dacă îmi spui să stau, ţi-ai dat cu stângul în dreptul, pentru că m-ai omorât.
Am nevoie de o relaxare activă. Asta mi se pare libertatea totală: nu să mă odihnesc ci să fac cât mai mult din ceea ce îmi place, fie că e muncă, un hobby.
Dacă simt nevoia să fiu mereu în priză, acordă-mi şansa să mă desfăşor în parametrii mei: sunt productivă şi pe deasupra mă simt bine.
Ce să mai ceri de la viaţă?
Dacă alţii preferă să doarmă, să lâncezească, să facă yoga sau să petreacă, este o alegere îndreptăţită pentru că asta e modalitatea pe care spiritul lor o asimilează.
Democraţia este puterea de a putea alege ce ai la îndemână şi de a inventa altele.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Relaxare activă

  1. sserbanro zice:

    Da, ştiu despre ce e vorba.
    Statul mă omoară! (Jocul de cuvinte e valabil!)
    Ştiu că e nevoie şi de odihnă, dar cum bine ai subliniat, există combinaţii de „munci” care îmbinate cu pricepere, te regenerează!
    De pildă, joaca cu clapele pentru mine este acel „ceva” de care am nevoie.
    Mi-a fost foarte greu fără claviatură, până am reuşit să am controllerul Behringer.
    Sunt ferm convins că dacă fiecare îşi acordă sieşi puţină atenţie, poate găsi o combinaţie de activităţi care să funcţioneze cu rezultate excelente!

  2. Pingback: Relaxare activă | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

