Eu nu dau explicaţii

Oameni fără umanitate, grăbiţi să fie prinşi într-o comunicare futilă, fără sens, de prindere a unei realităţi prea dorite, încât nu există.
Fiinţe care se cred mai presus decât ceilalţi pentru că s-au născut în altă ţară sau în altă familie şi ar părea că au mai multe drepturi decât tine sau decât mine.
Zâmbind nonşalant declară cu mândrie că ei nu dau explicaţii, că nu s-a născut încă persoana care să-i tragă la răspundere.
Au prea multă experienţă, au suferit suficient încât să fie campionii vorbelor şi simţămintelor, să înţeleagă că ei sunt singurii care nu pot greşi şi îşi permit să treacă solitari printre noi, acoperiţi de umbrela inconfortabilului?
Mergeţi la păşune şi la muls vaca, să învăţaţi ce înseamnă respectul faţă de celălalt, cum să stai drept în faţa celui care te învaţă, să mulţumeşti şi să răspunzi de fiecare dată când eşti întrebat, pentru că zeii nu există şi nu trebuie să te comporţi ca atare!
Un om care nu se pleacă nu ştie să se îndrepte.
Să trăieşte atâta timp cu ceilalţi şi să nu fi învăţat nimic este o pierdere de vreme nu doar pentru tine, dar şi pentru noi toţi.
Aş dori să fim scutiţi de cei care nu ştiu să-şi ceară scuze, să admită când greşesc şi să priceapă că orice are o repercusiune.
Nu am nevoie de explicaţii pentru că nu mă interesează să le primesc, sunt inutile.
Demonstrează că poţi să fii om fără să treci prin ambrozie şi nectar şi eşti capabil să treci prin mocirlă chiar dacă eşti suflat cu aur.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Eu nu dau explicaţii

  1. Pingback: Eu nu dau explicaţii | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Nicu Lupsa zice:

    Trufia, face parte din marile pacate capitale. Un pacat care e din nefericire emblematic pentru multe dintre „varfurile” societatii. E o trufie care ne da senzatia noua, oamenilor, ca e anume etalata de tot soiul de epigonii, ca si virtute. Decaderea morala, prabusirea siritului pare ca ne sufoca si oricat ne-am apara, ne-am feri, nu putem scapa de cei ce-o afiseaza. Sunt pretutindeni, la tv, pe strada, la serviciu sau la restaurant. In sali de teatru, in biserici…peste tot.
    Cred in renasterea spiritului ca singura cale de a supravietui.

    • rusbianca zice:

      Cum se renasca spiritul in asemenea mediu? Si de ce sa renasca al nostru, cand al lor ar trebui!

      • Nicu Lupsa zice:

        De ce sa renasca si al nostru? Pentru ca cel putin in ceea ce ma priveste, datorita faptului ca de cele mai multe ori „tac si-nghit” ma simt complice. As vrea sa fiu mai vehement… Urata senzatie!

      • rusbianca zice:

        si daca tu renasti ii vei schimba pe ei, sau ii vei resimti diferit? Nu as adopta o asemenea pozitie…raul se taie de la radacina corespunzatoare, nu scoti tot din gradina.

  3. Mitica D. zice:

    Cel mai bine ar fi sa ne vedem barna din propriul ochi, inainte de a cauta paiul din ochiul altuia 😉

  4. Pingback: Leapşa cu lichide « Jurnal de modă

  5. Nici eu nu dau explicaţii, dacă oamenii care mi le cer nu au nicio tangenţă cu natura lucrurilor pe care ei vor să le justific. Dar asta nu înseamnă că adopt atitudinea asta faţă de orice persoană.

    Explicaţiile sunt bune, dar se câştigă. Nu se acordă oricui, oricum.

    • rusbianca zice:

      Sunt de acord. Articolul meu este inspirat insa de o persoana care era nevoit prin natura relatiei de prietenie sa dea o explicatie si nu s-a conformat…prin urmare, i-am facut o dedicatie din care nu cred ca a inteles ceva. Asta e, moving on!

      • În general, cam aşa se întâmplă. Persoanele astea cărora noi le „dedicăm” articole sfârşesc prin a nu ne (le) înţelege. Dar să nu-ţi pară rău. Trage concluziile înţelepte de aici şi, vorba ta, move on!

        Te îmbrăţişez!

  6. sserbanro zice:

    „Singura situaţie când un om are dreptul să privească alt om de sus, este când îi întinde mâna, spre a îl ridica de la pământ!”
    Am uitat cine. Ori G.G. Marquez, ori J.L. Borges.

  7. sserbanro zice:

    PS: Marquez e. „Păpuşa de cârpă”. 😉 Mai am şi eu dubii câteodată!
    (…ergo, SUM!)

Lasă un răspuns

