Despre mine doar de bine

Aş fi vrut să cred că nu sunt influenţabilă, că am un caracter atât de puternic încât trec peste multe vorbe şi nu-mi pasă aşa de mult ce cred şi spun oamenii.
Sunt surprinsă că în momentele de stres şi vulnerabilitate las atât de la mine, încât nu-mi fac nici o cinste nu imaginii mele ci sufletului, la care lucrez zilnic.
Încerc să înţeleg ce se petrece în acele momente şi cât costă fiecare lucru care mi se spune în schema universală a deciziilor pe care le iau, în bine sau în rău.
De ce unii sunt mai critici decât alţii şi cu toate că poate intenţionează bine, nu vorbesc decât despre problemele lor, pe care încearcă să le răsfrângă asupra celor care le pot căra, sau cel puţin aşa cred ei.
Avem enorm de multe întrebări şi mă bucur că sunt oameni care în ciuda tuturor bănuielilor că o luăm pe arătură, ne văd exact aşa cum suntem şi ne îmbărbătează.
Cine le-a dat acest dar?
Ar trebui să le mulţumim în fiecare zi chiar dacă uneori şi ei au greşit?
Să ne bucurăm că pe lângă toate frustrările pe care ni le pasăm unul altuia, există totuşi o limită, care şi în cazul în care e trecută cu vederea uneori de persoanele în cauză, se va trezi cineva din afară, întotdeauna, să le deschidă ochii.
Nu am descoperit lumea. Am aflat doar lucruri noi despre oameni, inclusiv despre mine.
În primul rând dacă eşti într-o perioadă dificilă, mai bine mergi şi te culci decât să pleci urechea la ce spun ceilalţi.
Coloana vertebrală şi caracterul omului e tot acolo cu orice ai arunca în el. E nevoie de persoana potrivită să îl mai cureţe de pânzele de păianjeni ale nepăsării celorlalţi.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Despre mine doar de bine

  1. Pingback: Despre mine doar de bine | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

