Mă uit dar nu văd

Cred că oamenii se cunosc între ei în primul rând pentru că pot vedea şi abia apoi pentru că aud, miros şi simt.
Eu mă uit dar nu văd nimic, adică te văd, dar nu te simt.
Eşti un om pe care cred că-l cunosc dar îmi scapă esenţialul.
Sunt sigură că dacă aş fi privit mai bine, te-aş fi înţeles.
Poate ar trebui să-mi cumpăr o pereche de ochelari, că de la văzut atâţia oameni mi s-o fi încărcat memoria şi nu mai pot analiza.
Ce zice fiecare din jurul meu are mai puţină importanţă decât ce-mi văd ochii sufletului.
Oricât de bine intenţionată aş fi eu, bărbatul o s-o ţină pe-a lui şi va face în consecinţă.
Să fiu fata rea care nu se lasă prinsă în mreje sau fata bună care crede tot şi e dusă de vântul amăgirii?
Să te prefaci că eşti ceva, dar să rămâi la fel la interior pare a fi secretul.
Cu toate acestea, refuz şi mă încăpăţânez să accept că nu te pot vedea aşa cum eşti.
Am radarul stricat, ce mi s-a întâmplat?
De ce? Vreau să ştiu ce pot să fac să pricep ce-i în capul tău, cum se iau unele decizii.
Am nevoie ca de aer să te ştiu! Trebuie, pentru că altfel o să mă dau cu capul de pereţii mulţi ani.
Până la urmă probabil o să las de la mine, cu orice preţ, dar voi afla de ce am nevoie să merg în continuare.
Mă uit şi te voi vedea!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Mă uit dar nu văd

  1. Pingback: Mă uit dar nu văd | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. viorelom zice:

    O să zâmbești cândva citind ce-ai scris pe aici…. Când începi judecata de la premiza eu și bărbatul… Deja ești părtinitoare, ești din cei ce despart oamenii în ea și el. Cănd eram mai tânăr visam ca eu și ea să fim unul, să zburăm, să avem ce ne spune să avem ceva-uri ce să ne unească… Referitor la restul îți ofer o frântură de poezie:
    ”Mi-am pos ochelarii fermecati
    Si inima-anceput sa vada!
    Norii cei întunecati
    Din inima ta pana-n strada!”
    Cu gânduri bune și simpatie…

    • rusbianca zice:

      Zambesc de multe lucruri pe care le scriu, chiar dupa cateva luni de zile, de altele ma minunez.
      Dar cred ca mereu o sa cred in asta: in acel ceva al celor doi…poate sunt mai romantica.
      Foarte frumoasa poezia!
      🙂

  3. Crisstina zice:

    Carrie Underwood! 😀

Lasă un răspuns

