Pastila cu morfină

Mă topesc ca o îngheţată după orice vorbă care dă speranţe. De ce? Pentru că sunt normală!
Dacă aş fi o ciudăţenie a naturii, nu mi-ar păsa de nimic şi te-aş ignora complet, ca pe o maimuţă care seamănă cu tine, dar nu ştie să îşi depăşească condiţia.
Aşa că, te rog să-mi vorbeşti, în fiecare zi, dă-mi speranţe de bine, chiar dacă nu au legătură cu tine.
Nu îmi doresc de fapt decât să-mi acorzi timp să mă pot adapta situaţiei viitoare, când orice mi-ai spune eu o s-o înţeleg ca ce este şi nu ca ce îmi doresc.
Orice terapie ar aplica cineva cu mine, nu ar merge, pentru că nu aş accepta.
Am făcut o alegere, am început pe un drum anevoios, rămân aşa.
Nu sunt schimbătoare, oricâtă arşiţă mă bate în cap, sau orice furtună încearcă să mă oprească din cale, le iau ca pe obstacole asumate.
În condiţiile date, cred că îmi este cel mai bine să mă alimentez cu o bunătate gratuită pe care tu crezi că o merit, pentru că altfel nu mi-ai acorda așa ceva.
Şi o iau, de fiecare dată când pot, inclusiv în doze triple şi cer şi mai mult când am nevoie. Iar tu, ca un doctor generos, nu faci decât să rămâi în halat alb lângă mine şi să-mi zici: totul va fi bine, în timp ce-mi mai bagi în venă nişte morfină.
Mă vindec încet, dar sigur şi deşi nu suport situaţia, probabil este una necesară, altfel tranziţia s-ar face cu daune mult mai mari de ambele părţi.
Trimite-mi un sol de pace cu o năframă roşie, să simt că pasiunea mea nu se stinge!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pastila cu morfină

  1. Pingback: Pastila cu morfină | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

