Conform planului

Totul merge conform planului? Ai casa visată până la 30, copii până la 35, carieră încă de la 25, iubire cu găleata şi eşti extaziat că te-ai descurcat minunat şi te-ai ţinut de program?
Au fost stelele de partea ta sau pur şi simplu te-ai născut într-o zodie norocoasă?
Să ridice mâna sus cei care au viaţă conform planului… da mă gândeam eu că nu prea sunteţi mulţi…
Oricum şi oricât te-ai strădui tu, viaţa te păcăleşte, ba cu o limonadă, ba cu o cireaşă, ba cu o cafea tare care te ţine treaz un an întreg, în poziţie de drepţi la muncă şi apoi ghiocel în faţa altora.
Să fim serioşi, socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg.
Mai important este să te simţi bine, că eşti pe un drum potrivit şi ai câteva realizări la activ.
Mai presus de toate, că împarţi toate acestea cu cine trebuie, restul este fum, se va pierde de tot în poveştile spuse nepoţilor la gura sobei.
Suferi că progresul tău este prea lent? Nu ai făcut tot ce ai vrut şi intri în panică, în criza vârstei de 30, de 35, de 40, de 50!
Ce stai şi te uiţi la alţii? Ţi-e frică să treci graniţele şi să încerci altceva?
Te opreşte cineva? Este familia un obstacol, siguranţa locului de muncă este mai caldă decât împlinirea ta?
Nu sugerez nimănui să ia riscuri pe care să nu şi le poată asuma, dar aş propune să încerci din răsputeri să faci ce este bine pentru tine.
Dă-l dracului de plan, caută îmbunătăţiri sau fă-ţi alte planuri!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Conform planului

  1. Pingback: Conform planului | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. sserbanro zice:

    Delicious!
    Aşa e, dar trebuia să fi scris şi publicat articolul ăsta acuma vreo… (stai să socotesc!…) 27 de ani. Sau măcar acuma vreo 25… Beneficiam şi eu de acest bonus! 😀
    Acuma, fac planuri şi dacă mă abat, mă întreb DE CE? Că poate îmi place abaterea şi atunci e clar că planul trebuie ajustat! 🙂
    Una peste alta?
    Cred că am realizat tot ce am vrut cu adevărat în viaţă.
    Mai sunt vreo câteva de făcut, dar acum am în plan să mă mişc ÎNCET. Ca la drumeţie, să pot admira tot peisajul drumului. Şi dacă îmi place peste măsură, chiar vreau să mă opresc, să mă bucur de toate!
    Dacă reuşesc, chiar e o performanţă, că pe mine mă mână Mercur de peste tot… 😉
    Până acum, semne bune! Dar… vom mai vedea!
    Vorba lui Nick Vujicic,
    „Contează mai puţin cum începi. Contează CUM TERMINI!”

  3. Nicu Lupsa zice:

    Desi se pare ca „lumea buna” se straduieste sa-si faca planuri de viata pe termene a caror lungime pare direct proportionala cu banii din conturi, nu ma aflu printre ei. Nu vreau sa par ipocrit insa pe langa micile planuri de la inceput de zi, eventual riscand unul pe termen mai lung in legatura cu concediul, nu-mi fac alte planuri. Poate din nepricepere, poate de teama ca nu le-as putea realiza…cert este faptul ca neexistenta acestor planuri nu-mi creeaza nicio frustrare. Cu ele, m-as simti incorsestat, mai putin liber.
    Asa ca, da-le dracu’ de planuri si..

    • rusbianca zice:

      Asa as zice si eu, dar ne gandim totusi daca vrem sa stam in chirie toata viata, sau in acelasi job, sau sa rezistam intr-o relatie…etc prin urmare, vrem nu vrem tot facem ceva planuri, nevoiti…daca le ducem la capat?
      Cateva cu siguranta, dar cele mai multe nu

  4. Sonia Veres zice:

    eu de multe ori m-am intrebat de ce avem co toii acelasi scop in viata, ce s-ar intampla daca nu nu am urma toate etapele astea. Si normal ca asa cum ai fost crescut si invatat de acasa si cum se asteapta ai tai sa procedezi, asa crezi ca e normal. De ce intra asta in categoria de normal? Asta e normal? sa faci o scoala, sa te casatoresti, sa trantesti un plod si sa lucrezi 8 ore pe zi pentru unu’?

    • rusbianca zice:

      Cred ca multi dintre noi isi pun intrebarea asta si unii doar ca sa nu fie unul dintre cei multi care fac la fel ca toti, nu face nimic sau doar partial din astea.
      Ar trebui poate constrangerile sa nu se simta atat de tare si sa putem alege mai liber

  5. Ciprian Bojan zice:

    Între planuri și visuri ar trebui făcută o distincție clară.. Când la confundăm iese urât, când le facem pas cu pas pe primele, putem să le atingem pe acelea la care ne e greu a renunța… 🙂

  6. Good game, Felicia zice:

    Sunt complet de acord

    Scris super
    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

