Pe podium

Nu am greşit cu nimic ci sunt doar într-o stare de nelinişte pentru că ştiu că voi ajunge undeva mai sus şi mi-e frică să te las în urmă.
Nu am probleme care nu se pot rezolva şi nimeni nu e de vină.
Arăt că aş avea nevoie de odihnă, dar de fapt există un om care mă face să mă umplu de energie şi să mă duc în direcţia potrivită.
Din fericire pentru mine nu sunt făcută din vată, nu sunt modelabilă dar ştiu să mă transform ca o plastilină în mâinile care îmi dau viaţa.
Am crezut că este bine şi m-am oprit fără să mă mai gândesc la nimic, la mine, la tine, la ce se întâmplă, la avânt.
Eu mă trezesc întotdeauna mai greu şi pot să spun că nu din cauza timpului, ci datorită spaţiului în care mă scufund alături de tine şi de ceilalţi.
Mă bucur că se termină încetul cu încetul noaptea şi ultimele vise ale dimineţii tind să apară.
Cu forţe proaspete, puternice o să mă apuc să trăiesc.
Şi crede-mă pe cuvânt, nu mă uit în spate, iar amintirile, deşi denaturate sunt întotdeauna frumoase dar nu pot atinge perfecţiunea prezentului.
Cred că niciodată nu am trăit în trecut, ci într-o bulă creată de mine ce reprezintă una din posibilităţile viitorului.
Poate pentru că îmi place prea mult binele ce mă prinde de picior şi mă trage cu toată forţa înainte.
Nu am vrut niciodată nimic în afară de locul I
Este timpul să mă pregătesc.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pe podium

  1. Pingback: Pe podium | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

