Mă reflecţi

Fericirea e făcută din momente care te umplu de bucurie şi eşti atât de amorţită că stai goală şi te sprijini de perete să-ţi revii şi ştii bine că nu vei mai vrea să porţi hainele nimănui vreodată, nici măcar ale tale.
Mulţumesc că există oameni care te fac să te redescoperi şi te lasă să te exprimi, să fii exact ceea ce simţi, fără să întunece nici o clipă soarele ce-ţi străluceşte în fiecare por şi fir de păr care ţi se electrizează, necunoscând altă stare.
Libertatea pe care ţi-o acordă cineva şi frumuseţea care iese ca o floare stropită dis de dimineaţă şterg încet orice cearcăn ar putea fi cauzat de nopţile acordate grijilor pentru ceilalţi.
Da, mă simt de fiecare dată când ceva nu merge bine pentru tine, pentru altul şi pentru celălalt şi nu este munca mea s-o fac, dar vine cumva cu prescripţie medicală, de la naştere.
Chiar dacă sunt bolnavă să te iubesc pe tine, să fiu obsedată pentru mersul bun al lucrurilor, întotdeauna există un leac potrivit.
Nu-l poate însă administra decât un singur om, care nu are nevoie să se îmbrace în alb pentru a fi recunoscut ca un salvator.
Şi oricât de trecător este acest tratament, odată administrat te vindecă de orice păcat pe care ţi l-ai făcut şi pentru care nu te poţi ierta.
Nu pot să-i scuz pe alţii pentru că nu-mi acord nici o şansă să mă spăl de ceea ce am făcut.
Dar cred că văd deja oaza cu apă şi nu e fata morgana.
http://youtu.be/eXQXs3Lr0UA

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mă reflecţi

  1. Pingback: Mă reflecți | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

