Eşti ieşit din comun

Nu sunt suficient de explicită când îţi dau semnale, sau tu te faci că nu înţelegi pentru că ţi-e mai bine aşa.
Nu pricep nici eu multe dar nu am ce să-ţi cer când tu nu vrei să dai.
Am tendinţa să mă întorc întotdeauna spre lucrurile neterminate şi să le găsesc o finalizare, să fiu capabilă să merg mai departe, nu împăcată, dar măcar sigură că nu am de ce să întorc capul.
Spre tine merg prea multe drumuri şi nu ştiu dacă mi le croiesc eu intenţionat sau le deschizi tu pentru o comunicare bizare ca între două specii de animale de acelaşi fel, dar care se văd diferit.
Nu suntem chiar aşa diferiţi pe cum ai crede, dimpotrivă,dar mi se pare că sunt încătuşată de ceva pe care nu-l înţeleg şi tu nu ai explicaţii.
Poate că nu le ai şi ai acceptat orice aş fi zis sau ghicit eu, doar pentru a mă face să le spun eu şi nu tu.
Să te acuz de laşitate când de fapt nu palpez nimic din ce se întâmplă?
Te-am acuzat de mai multe de-a lungul timpului şi nu s-a terminat.
Mi se pare că ne purtăm ca nişte copii care suflă baloane de săpun încercând să vorbească şi dacă unul a început, celălalt s-a prins în joc din inerţie, oarecum obligat.
Să-mi iau jucăriile şi să plec?
Eşti atât de ieşit din comun încât orice reacţie aş avea, o vei contracara într-un mod logic, ca eu s-o accept.
Raţiunea se ţine de un fir de aţă… atât!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Eşti ieşit din comun

  1. Pingback: Eşti ieşit din comun | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

