Plec departe

Plec departe, unde să nu mă cunoască nimeni, nici măcar păsările şi toată lumea să se uite la mine ca la o necunoscută.
Să nu ştie ce îmi doresc de la viaţă sau de la tine, să nu ştie dacă sunt arţăgoasă sau mieroasă, ci să mă invite la relaxare, ca într-o staţiune din Alpi, un sanatoriu binevenit după o lungă perioadă la ocna muncitorească.
Să uit că ai părul blond, cum miroşi, dacă porţi ceas sau nu, cum dormi spre perete şi faci glume când te simţi incomod.
Aerul proaspăt o să dea o raită prin mine şi o să facă curat, deschizând toate ferestrele să intre soarele şi buna dispoziţie.
Îmi va activa celulele, una câte una şi voi face o fotografie fiecărei imagini din această nouă lume, unde nu există decât vin zi zâmbete.
O să-mi pun adidaşii să fug cât mai repede şi când o să mă întorc, că este inevitabil, o să plutesc şi mă voi simţi drogată de la aerul rarefiat.
Prin urmare voi fi imună la vorbele tale şi dacă îmi pun ochelarii de soare, sunt sigură că te pot ignora temporar.
Te rog să nu te lansezi în prea multe fapte bune şi ajutoare nesperate, să devii din nou indispensabil.
Nu pot să trăiesc gândindu-mă cum te pot evita, uita, şterge, renega, demite, concedia, repudia, decapita!
Dar măcar din când în când mă pot uita în altă parte să-mi descreţesc fruntea, nu-i aşa?
Au revoir, je m´en fous!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Plec departe

  1. Pingback: Plec departe | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:


    And remember us… 🙂

  3. Anca zice:

    pana la urma si fuga e sanatoasa. fuga de tot ce e toxic, urat si rau.
    aruncati ochelarii de soare si priveste in viitor spre lumina cat mai naturala. nu e nimic mai urat pe lumea asta, ca din dragoste sa creezi atata dezastru in jur. la un moment dat te gandesti care din persoanele implicate n-a inteles iubirea, stii ca daca o iei pe toate partile, ajungem gen otv.
    nuuu, clar, orice persoana care nu respecta dragostea ca facand parte din divina fiinta omeneasca si se foloseste numai pentru a-si atinge propriile obiective, care or mai fi ele, nu merita nimic. acel partener poate va invata ceva in viata asta dar, daca nu, sa isi gaseasca parteneri pe masura.
    oricum e mult de comentat, eu am comentat din punctul meu de vedere, pentru ca m-am regasit in ceea ce ai scris
    multa bafta, si da semne de viata oamenilor care inteleg si care merita, ca si atunci cand te plangi se mai gasesc binevoitori care sa iti mai aplice o lovitura

Lasă un răspuns

