Îţi sunt obişnuită

Te-am visat azi noapte şi mă amăgeai cum n-ai făcut-o niciodată în realitate.
Te-am întrebat dacă glumeşti şi mi-ai spus că NU.
Ghici?
Chiar după câteva minute mi-ai vorbit răstit: nu-i nimic adevărat!
Realitatea pare acum mult mai frumoasă, pentru că aşterne peste ea sedimente de secunde, ore şi uitări, să mă facă să păşesc cu încredere şi să ies din peşteră.
Adesea zbor în vis şi sunt conştientă că nimic nu este real, dar azi noapte mi-ai tăiat aripile.
Vrei să mă ancorezi cu forţa în gândurile tale şi să te prefaci că nu mă cunoşti, invocând distanţa.
Nu ai dreptul să-mi furi visele, oricum ar fi ele, deşarte, frumoase, naive.
Ieşi din capul meu şi mută-te exact în faţa mea, să te pot privi cum trebuie şi să te fac să taci, pentru că nu suport să te mai aud şoptind: totul va fi bine!
Suferi de nebunia asigurării şi a liniştirii situaţiei şi când cineva se panichează negociezi cu el până îl calmezi.
Totul trebuie să fie ordonat şi organizat şi te simţi responsabil pentru ceilalţi de parcă ar fi nişte neuroni agăţaţi de tine.
Te laud şi mă minunez cât de bine reuşeşti să-i bucuri pe ceilalţi şi mă enervez la culme că pe lista asta lungă, sunt doar una dintre ei, nici la început, nici la coadă.
Mi-ar plăcea să cred că sunt pe o listă separată, secretă, pusă de tine într-un seif pe care-l păzeşti zi şi noapte cu gânduri de bine şi de frumuseţe şi nu de obişnuinţă.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Îţi sunt obişnuită

  1. Pingback: Îţi sunt obişnuită | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

