Tu şi stilul tău

Este absolut normal să mă suni şi să-ţi răspund, dar când mă dezbrac de obiceiuri nu înţelegi ce se întâmplă cu mine şi nu recunoşti persoana de care te-ai îndrăgostit.
Şi întotdeauna dai vina pe ceilalţi pentru ce păţesc, nu există o altă explicaţie în capul tău.
Sunt atât de inocentă că nu aş fi capabilă să nu mă ridic unde m-ai pus, dar cred că acolo mă văd şi eu.
De ce sunt vulnerabilă?
Pentru că există oameni atât de supăraţi pe ei încât nu pot decât să înece pe alţii, pe cei ca mine, care bâjbâie să-şi regăsească poziţia perfectă de înaintare.
Tu-mi spui că progresez, că merg chiar mai repede decât mulţi dintre cei pe care-i cunoaştem şi nu ar trebui să mă plâng, ci să am răbdare.
Până şi în visele mele eşti zgârcit cu timpul tău şi mă enervează la culme că tu nu te plângi, intri direct în ofensivă.
Eşti blând cu cine are nevoie şi probabil ai fi fost un bun terapeut.
Nu înţeleg cum ai putut acumula atâta deşteptăciune? Eşti prea tânăr!
Indecent de bun cu cei care merită…
Mi-ar fi plăcut să pot aprecia altfel ce s-a întâmplat, pentru că acum mă uit în urmă şi regret că nu mi-am făcut prezentul altfel.
Dacă tu vezi mărire şi dreptate, înseamnă că viitorul tău este departe de lumea mea, pentru că eu nu ştiu nimic.
Un stil uşor de înţeles dar greu de cuprins
Să trăieşti 160 de ani!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Tu şi stilul tău

  1. Pingback: Tu si stilul tau | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Da, asa cum ne-ai obisnuit: simplu si expresiv. 🙂

  3. mă bucur că am dat de blogul tau,ca fapt divers

Lasă un răspuns

