Cutia cu trofee

Pentru că nu te văd chiar dacă eşti aproape probabil doare mai mult, dar ştiu că trebuie să pleci. Ăsta eşti tu şi vrei să umbli desculţ prin lume, să absorbi cunoştinţele experienţelor şi să fii!
Vreau şi eu să fiu şi nu găsesc cum, dar încet în încet trec peste tot.
Nu mă caracterizează stagnarea, în nimic, dar uneori mă simt legată de scaun şi forţată să te privesc şi să te ascult, chiar dacă tu îmi dai opţiunea să întorc spatele.
Nu mai încerca să negociezi cu mine, pentru că mereu vei obţine ceva, iar acel ceva vreau eu să-l dau, nu să-l furi!
Ştiam cum eşti dar prefer să mă surprinzi, să-mi demonstrezi că nu am dreptate şi realismul tău este mai optimist decât sper eu.
Nu pot să călătoresc din viaţă în viaţă, să iau toţi oamenii la rând, să-i dezbrac de inhibiţii şi ruşini şi să-i cunosc, să-i examinez, să-i încerc.
Nu sunt licenţiată în percheziţii personale dar cu siguranţă mă pricep şi tu eşti îmbrăcat doar cu arma.
Nu ai nevoie de altceva decât să te protejezi de imbecilitate.
Mi-ar plăcea să te ruşinezi mai des, dar încerc să nu te las prea mult fără cuvinte, pentru că sari peste fraze şi peste sentimente.
La sfârşitul zilelor vreau să-mi dai cutia cu toate trofeele şi premiile şi adulaţiile şi să-mi spui dacă doar asta ai vrut să laşi în lume.
Nu dominăm decât atât cât vrem, dar memoria cu siguranţă reţine celebritatea omului.
Sănătate!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cutia cu trofee

  1. Pingback: Cutia cu trofee | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Anca zice:

    Da-i cezarului ce e al cezarului. el va stii mai bine ce va fi facut cu trofeele

  3. Ciprian Bojan zice:

    🙂

Lasă un răspuns

