Mi-e sete de tine

Te-am înşelat cu fiecare versiune a ta care a avut timp să-mi satisfacă nevoia de tine şi să mă facă să zâmbesc într-un mod pe care nu-l cunoşteam.
Şi îi cunosc pe toţi amanţii din visele mele, pe eroi şi răufăcători, pe don juani, pe artişti, pe cei care nu mă cunoşteau dar ştiau să mă privească.
Pe cei care mă ridicau din pat dimineaţa şi mă trimiteau la muncă să cresc, pe cei care mă ţineau de mână când mă plimbam în parc şi cei care vorbeau cu mine când tu nu erai.
Te-aş duplica şi triplica pentru că că mi-e gâtul uscat şi nu mă poţi sătura.
M-am ars până şi la unghii şi nu cunosc alt miros decât cel care mă ţine în braţe să-mi fie bine.
Iar dacă eu te văd peste tot este pentru că poţi să fii cu mine peste nevoile tale.
Nu-mi aparţii decât atunci când îmi vinzi viaţa ta bună şi mă faci să mă întristez că nu pot să mă bucur de lângă tine.
Dar te las să cunoşti fericirea, cea pe care ţi-o construieşti zilnic.
Mi-ar plăcea să nu te fi înşelat vreodată cu nimeni, nici măcar cu tine.
Ai aceeaşi formă dar nu-ţi poţi teleporta decât gândurile.
Nu m-am supărat că mă bucur de toate, cu tine în alt colţ de lume, pentru că îmi întorc capul şi te văd, aşa şmecher, încercând să păcăleşti lumea că îţi eşti suficient şi ai forţa să deschizi ochii doar când trebuie.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mi-e sete de tine

  1. Pingback: Mi-e sete de tine | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Hmmm, ce ”dureros de dulce”… 🙂
    PS, atenție la câteva erori de tastare: ”versiunea a ta”; ”M-ar ars”… Dar tot minunat rămâne articolul! 🙂

  3. Pingback: Leapsa cinefila: gazeta actorilor in rol de gazda « AnzhelaMovies

Lasă un răspuns

