Distant

Să strig nu este suficient că să-ţi spun ce simt, pentru că orice aş face, tu rămâi constant în deciziile tale.
Tu ce simţi? De ce nu-mi spui niciodată? Ţi-e frică că o să te judec?
Am făcut-o vreodată? De ce aş începe acum?
Cred că sunt singura persoană care apreciază să te superi, să izbucneşti, să te înfurii, să explodezi, pentru că trebuie să fii uman, să nu-ţi mai pese de oameni, să ai pase proaste, să te saturi de tot ce-i în jur!
Limpede şi stătut ca un lac, nu există nici un val în conversaţia cu tine, decât atunci când trebuie să mă convingi că nu eşti rău şi indiferent.
Dar eşti, fără să o ştii, pentru că mi se pare că nu vrei să vezi tot ce îţi arăt zilnic sau refuzi să vorbeşti despre asta, pentru că tu ai altă viaţă.
Ce aştepţi, să-mi treacă?
Da, aştept şi eu la fel dar nu ştiu când şi dacă se va întâmpla.
Nu am mai fost în situaţia asta până acum, nu ştiu cât durează.
Aş face orice ca să văd o reacţie.
Îmi pare rău, da foarte rău că eu simt şi tu nu, că îţi pun întrebări şi tu taci. Al naibii dacă nu taci! Ţi-ai cusut buzele să nu iasă un sunet şi să mă întorc eu pe toate părţile în visele mele care-mi ruinează visurile.
Nu pot să accept, nu sunt împăcată, vreau o încheiere!
Să dorm fără să ştiu că trăieşti în mintea mea ca acum, ar fi relaxarea totală.
Mă stresezi pentru că la tine nu există decât punct şi virgulă.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Distant

  1. Pingback: Distant | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Apropos,..de punct si virgula,…foarte gustos marul de la tine????!!!!

Lasă un răspuns

