În zig zag

Adesea ne pierdem, pe străzi, printre oameni, cu voie sau fără voie, căutând umbră şi consolare.
Cel mai scurt drum este şi cel mai greu şi poate include trepte şi obstacole.
Tu pe unde umbli? Te-am căutat azi peste tot şi eram atât de obosită încât nu te-am găsit. Visam să mă ţii de mână ca să mă pot odihni, sprijinită de forţa ta.
Am văzut multe, dar nimic nou. M-am încântat cu frumuseţi făcute de alţi oameni şi m-am bucurat că nu ai nici o idee despre artă. Aşa îţi pot explica ce frumos arată totul.
Iar tu îmi poţi spune că cea mai frumoasă minune a lumii este liniştea dată de frumuseţea şi pacea pe care le arăt când dorm.
Nu îmi doresc decât împăcare, mulţumire, sub orice formă ar veni ele.
Sper că ele nu sunt departe pentru că tu eşti aproape şi am încredere în tine.
Ştiu că cel mai uşor este să mă las ghidată în lume, să nu fac un efort considerabil pentru a trăi. Eşti un profesor excelent, răbdător. Eu nu pot suferi oamenii care nu ştiu şi pricep greu.
Pe două căi paralele, mereu aproape, niciodată împreună, ne creionăm viitorul, ca un pictor cu o viziune măiastră, ce schiţează tabloul şi încă nu îndrăzneşte să arunce culoare pentru a crea lumea.
Vibrăm şi ne simţim, fără să avem nevoie de alte simţuri. Mă învăluie praful drumului şi trebuie să-mi urmez calea, chiar dacă am obosit.
Sper că eşti tu cel care mă aşteaptă la intersecție.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la În zig zag

  1. mayaelle zice:

    foarte frumos scris. mi-a placut in mod deosebit partea

    „Pe două căi paralele, mereu aproape, niciodată împreună, ne creionăm viitorul, ca un pictor cu o viziune măiastră, ce schiţează tabloul şi încă nu îndrăzneşte să arunce culoare pentru a crea lumea.”

Lasă un răspuns

