Cumpărăm

Cumpărăm de plictiseală, ca terapie, pentru că ne place să agonisim, pentru că nu mai vrem ce avem şi am cumpăra mereu ceva care să ne mulţumească temporar.
Socializăm, ne interesăm, gustăm, probăm, ne distrăm şi ne perfecţionăm imaginea zilnic cu fel de fel de podoabe, ca nişte maimuţe caraghioase… Ne lipsesc lianele, dar noi avem avioane, metrouri, maşini, iar păduchii noştri sunt acoperiţi de parfumuri, ce şterg orice urmă de durere aparentă.
Nu ştiu de ce celelalte preocupări suferă în detrimentul acestui viciu al vremurilor noastre. Înţeleg să fim practici şi să achiziţionăm ce este necesar, dar mai mult de atât e un moft al unei societăţi pregătite să consume mai mult decât produce.
Eşti un om ce îşi asumă strictul necesar şi nu face shopping doar pentru că poate. Unde o să le ducem pe toate?
Mi-aş lua haine de zi, de noapte, de vreme bună şi urâtă, de supărare şi fericire, de indignare, de impresionare.
Ce port eu spune ceva despre mine, dar nu acoperă tot ceea ce simt sau gândesc.
Haina face pe om doar dacă el este bun de la început, altfel e doar o haină pe un individ.
Îmi plac oamenii care au bun gust, simplitate şi eleganță şi folosesc la maxim ceea ce primesc: de la natură şi magazine.
Ne îmbrăcăm şi ne parfumăm mai degrabă cu oamenii de lângă noi, pentru că ei sunt adevărata carte de vizită, premergători faptelor şi caracterului nostru, pentru că pe acesta din urmă îl cunoşti cel mai greu.
Fă-mi un cadou pe măsură şi exprimă-ţi părerea ta despre mine, nu obligaţiile emoţionale.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cumpărăm

  1. Pingback: Primul meu film – leapsa amintirilor

  2. Pingback: Cumpărăm | rusbianca | BunDeCitit.ro

  3. Alexandra zice:

    Hai ca mai amuzat teribil:)), melodia asta o stiam de 2 3 ani, insa in varianta romaneasca,referitor la banii, ce am obervat nu doar la mine ci si la alte persoane, desi suntem femei chiar daca nu avem bani tot dorim sa ne uitam duoa haine, sa cumparam, sa le admiram etc…

    • rusbianca zice:

      da, nu stiu de ce suntem create asa. Din fericire pt viitorul barbat de langa mine, eu nu suport shopping-ul de haine, si nu am rabdare mai mult de o ora, ma enervez. Dar in schimb imi place sa cumpar mancare, chiar daca nu o mananc eu. In concluzie, petrec f putin timp la cumparaturi

Lasă un răspuns

