Telefonul fără fir

Te respect îndeajuns încât să-mi pun o rochie frumoasă, tocuri şi machiaj. Nu te oripilez cu cele mai mari cusururi ale mele, pentru că este timp îndeajuns pentru asta.
Pot să dansez şi să mănânc frumos pentru că îmi place.
Şi mai presus de orice, m-am oprit pentru tine, din goana mea printre oameni.
Nu creez superficialitate şi nu fac nimic în plus sau în minus. Ştiu ce vreau.
Sunt destul de matură încât să-mi oferi motive să rămân, dar nu mă poţi agăţa pe sârmă să te uiţi la mine, pentru că nu eşti un cârlig de rufe.
Dacă eşti suficient de inteligent ştii şi pentru ce vreau să te caut.
Mă poţi convinge că eşti aşa cum pretinzi şi cred că aştept asta dintotdeauna.
Eşti aproape transparent, dar mă prefac că-mi pun ochelari să văd mai bine pentru că viaţa nu este altceva decât un joc în care provoci şi te retragi până aproape de punctul de răzgândire, ca să începi din nou.
Nu sunt ameţită de perdelele pe care mi le arunci pe masă ca pe nişte cărţi de joc. Acoperi lucruri dar nu suficient de bine. Ştiu să joc foarte bine cărţi şi tu eşti pe cale să-ţi pierzi asul din mânecă, pe care l-ai dosit viclean.
Ne întindem câte o mână, doar ca să ne întrecem împreună şi ceilalţi din afară sunt inamicul.
În teorie ar trebui să putem susţine ceea ce dorim. Dar undeva cineva a tăiat legătura acestui telefon fără fir.
Alo, mai eşti?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Telefonul fără fir

  1. Pingback: Telefonul fără fir | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. lndiferentul zice:

    Alo? S-a intrerupt legatura :), Frumoase cuvinte alese. Eu cred (si atentia e parerea mea!), nimeni nu e ce pare, fiecare joaca un rol. :)!

    • rusbianca zice:

      S-a intrerupt din pacate ….multumesc. Da fiecare joaca un rol, este important sa fie cat mai aproape de realitate 😉

      • lndiferentul zice:

        e asa cum spui tu, incercand sa parem altceva de cat ceea ce suntem devenim mai transparenti decat geamul proaspat curatat, nedadune seama….Realitatea e fictiune, pana la urma, totul e relativ nu? 🙂

Lasă un răspuns

