Nu vreau să mă lupt

Sunt necioplită şi puţin diplomată pentru că vreau să ştie lumea că sunt cerebrală. Iar dacă tu mă motivezi să ies din starea asta, primeşti şi răsplata imediat.
De ce să ne chinuim când ceva nu merge? Are vreun rost?
Să încercăm să ne schimbăm unul pe altul pentru că nu suntem mulţumiţi din start cu anumite lucruri? Să tragem să ajungem la consens?
În tot demersul ăsta nu sunt implicate decât supărări, nervi, stres, mărturii dure şi pierdem adevăratul scop: să ne bucurăm unul de altul.
Eu renunţ din start la treaba asta, pentru că nu sunt dispusă să merg la război cu tine sau cu mine în speranţa că voi câştiga un armistiţiu.
Prefer să trăiesc pe timp de pace cu altcineva, care nu îmi sugerează decât să fiu exact cum sunt eu şi în plus îi şi place ce vede.
Că eu zic o chestie, că tu zici o chestie, că ne schimbăm părerea, este absolut ceva normal. Nu suntem statui şi ne modelăm în funcţie de ceea ce simţim.
Nu există ceva bătut în cuie în lumea asta, aşa că să nu ne răstignim unul pe altul cu invective de ce n-a făcut sau n-a zis unul dintre noi.
Vreau să fiu relaxată, să mă bucur de timpul petrecut împreună, să-mi dai idei creative, să te fac să zâmbeşti, să găsim bunătatea şi candoarea pierdute pe alte meleaguri şi după care tânjim cu toţii.
Nu sunt genul care îşi ia jucăriile şi pleacă, mai ales când nu le-am adus de la bun început şi mi-am ţinut rezerva pentru că presimţeam iregularitatea gândirii noastre.
Să fim frumoşi, dar fiecare pe cărarea lui.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Nu vreau să mă lupt

  1. Pingback: Nu vreau sa ma lupt | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Samira zice:

    Nici eu nu stiu ce e mai bine pentru mine , sa incerc sa fac o schimbare sau sa ma las pagubasa si sa trec mai departe .
    Probabil ca niciodata nu voi sti cu adevarat care e atitudinea „corecta”.
    Si asta e definitia omului , nu stie….

  3. Emm zice:

    Titlu nu e bun…tu vrei sa lupti, dar nu ai pentru ce.Multe zambete si succes in alegerea pe care ai luat-o!

Lasă un răspuns

