Nimic fără tine

Viaţa e un mix între ce vrei şi ce poţi, iar când reuşeşti să obţii ceea ce vrei, îl treci la capitolul poţi şi mergi mai departe.
Îmi place că îţi aduci aminte de unele lucruri şi te bucuri să-mi spui de aproape orice faci.
Ai modalităţi foarte abile de a mă controla să fii sigur că mai am nevoie de tine. Probabil o faci fără să ştii.
Evident că mă susţii şi vrei ca tot ce-mi doresc să devină realitate, dar să faci şi tu parte din vis!
Să fii acolo când reuşesc, să îţi spui că tu ai ajutat şi să fii mulţumit de tine, probabil asta este victoria ta, pe lângă victoria mea.
Cum investighezi de ce am nevoie, cum inciţi sau gestionezi problemele în aşa fel încât să-ţi cer, pentru că am nevoie de expertiză ta, nu este decât un joc al vieţii, în care tu îmi zici: asta vrei, dar eu vin şi atunci o să poţi!
Să faci dorinţele celuilalt realitate nu este ceva rău, dar să le direcţionezi să nu aibă loc fără tine, da!
Dacă vrei să fii aici, cu mine, când se desfăşoară frumuseţea faptului împlinit, păşeşte alături de mine, nu rămâne un simplu gânditor, care musteşte în tăcere, zâmbind pentru încă o bătălie câştigată vieţii.
Oriunde ai fi, gândeşte-te mai puţin la analiza celorlalţi şi mai mult la extazul relaxării că ai plăcerea să stai, să visezi, pentru că ai dreptul să te odihneşti cu cineva, fără să modifici calea nimănui.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Nimic fără tine

  1. Pingback: Nimic fara tine | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. demdece zice:

    citesc blogul tau si ma simt ca si cum as trage cu urechea la ce vorbesc altii (dar nu spun ca nu-mi place). In mod normal cand se intampla asta, nu e frumos sa comentez. Dar ce mai e normal azi? Si acum comentariul: imi place ce postezi. 🙂

Lasă un răspuns

