Prezent

Nu există timp mai potrivit ca prezentul pentru orice, să faci, să gândeşti, să iubeşti.
Uită-te la cei din jur şi vorbeşte cu oamenii nu cu nevoia ta de socializare şi de rezolvare a problemelor.

Priveşte în ochii lor şi ascultă, reacţionează.
Suntem prea puţin personali şi relaţionăm pentru că este nevoie.

Iar dacă lucrurile nu funcţionează cum ar trebui în mintea noastră este pentru că altele mai bune se vor întâmpla.
Finalul n-a venit încă.

Până una alta, eşti aici, acum. Profită de asta, pentru că nu mai recuperezi niciodată secunda care trece.

Eşti prea timid, nepregătit, înfumurat, indecis pentru a accepta binele pe care-l aduce fiecare dimineaţă.
Câte ai pe cap cu adevărat şi câte ţi le inventezi pentru a fi compătimit şi cocoloşit pentru că nu eşti încă extraordinar?

Nu te supăra frate, prietene, iubito, soarele nu se opreşte în loc până te hotărăşti să te bucuri de ce ai şi poţi să obţii.

Mă cenzurez în faţa ta, pentru că eu trăiesc într-un viitor incert, unde lucrurile merg de la sine pe făgaşul normal, iar situaţia de acum este prea insolită s-o pot gestiona.
Nu mă chinui şi nu mă zbat mai mult decât consider. Vremea mea de înălţare stă să vină.
Dar să accept?

M-ai obligat s-o fac şi dintr-un respect pentru realitate, am înţeles situaţia.
Cu mine lucrurile nu au fost niciodată simple. Tind spre o perfecţiune care îmi scapă şi poposeşte în primul meu fir de păr alb, amintindu-mi că sunt om şi trăiesc în timpul nepotrivit.
O să-mi fac curaj!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Prezent

  1. Pingback: Prezent | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Frumos articol, ca de obicei! Mi-a amintit și mie de faptul că sunt om, de fragilitatea noastră și de imanența finalului, dar acum trebuie să trăiesc clipa și să mă bucur de tot ceea ce am.

  3. Bune sfaturi!.. De luat in seama !. Ceea ce se duce se numeste – regret sau parere de rau, cu care mai apoi, trebuie sa inveti sa traiesti… Trist dar adevarat….

  4. mayaelle zice:

    Rezonez mult cu aceasta postare 😉

Lasă un răspuns

