Am văzut-o pe Ana

Ana are mere. Cu siguranţă are dacă mama ei a mers la piaţa de dimineaţa înainte s-o ducă la şcoală!

Sădesc trandafiri în grădina şcolii şi am o singură preocupare, să ascund părinţilor acel 4 urât de la matematică: tabla înmulţirii este imposibilă.

Şi Iulia! Ah n-o suport, se plânge încontinuu iar doamna învăţătoare lasă după ea… ce să-i faci, mama ei este educatoare.
Dar o să mă fac eu mare şi atunci o să vadă toţi!

Îmi place de Bogdan, şi de Dinu, şi de Alin şi de Giovanni şi de fiecare dată când mă duc în clasă la soră mea pot să-i spionez 🙂

Ce frumos este în septembrie!
Mergem cu tata să culegem castane din Parcul Mare să ducem la şcoală, după care mergem cu mama să luăm caiete de la librărie.
Dar cel mai mult îmi place că se fac nucile din faţa blocului!

Şi o să mergem şi pe la bunica la ţară să strângem strugurii să facă tata vin şi mama compot. Şi mai încolo în octombrie putem strânge şi merele şi prunele din livadă.
E frig la ţară, dar ne jucăm cu Tambour, câinele Lelii Marie şi mergem pe deal să culegem brânduşe.
Dizzy, pisica noastră le adoră, fuge cu ele în gură prin casă.

Nu reuşesc nicicum să-mi scot petele de cerneală de pe degete şi încă mai am julituri în genunchi şi pe braţe de asta vară când mă căţăram în copaci la furat de cireşe.

Mă uit pe stradă şi un copil strigă: Mamă uite-o pe Ana!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Am văzut-o pe Ana

  1. Pingback: Am văzut-o pe Ana | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Da, septembrie, ca o simfonie a simturilor ce ne aduce aminte de copilarie… Minunat!

Lasă un răspuns

