O dimineață agitată

Cred că tu crezi ce spui, că altfel nu ai zice nimic.
Totul e în capul meu şi nu sunt un balaur să am posibilitatea să mai retez din capete şi să scap de anxietate, să mă concentrez pe un singur lucru.

Nu am nici cum să explic de ce există în engleză Future in the Past. Cum dracu e aia?
Mi-a spus că voi intra în bucluc… am înţeles tot şi cred că asta se şi întâmplă indiferent de cât mă chinui eu să-mi simplific viaţa!

Dar s-au trezit nişte idioţi de oameni, care nu au altceva mai bun pe lumea asta de făcut decât să planeze deasupra agitaţiei mele, calmi, ca nişte oi care rumegă încet şi merg înainte.
Cum dracu îi păzeşti pe ăştia? Mai bine îi dau pe toţi lupului şi am scăpat de o treabă!
Dacă totul se petrece în creier, nu putem face o lobotomie parţială? Eu cred ce spun şi ce spui tu, dar tu te asculţi pe tine?

Nu există viitor în trecut, trebuie să pricepem asta. Ăla s-a încheiat şi mort rămâne. De ce să dezgropăm morţii? Că nu putem să înţelegem prezentul sau de ce viitorul e atât de fucked up? (pardon my english)

Da, sunt agitată, am băut ness şi am nevoie de un sac de box înainte de orice şi am impresia vagă că domnul Clint Eastwood nu e dispus să mă antreneze 🙂
Nu-i nimic, fac sex şi mă calmez, nu-i aşa domnul psiholog?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O dimineață agitată

  1. Pingback: O dimineață agitată | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Stefan zice:

    Mai lasă nessu maică, nu-i sănătos. Bea Cola !

  3. Apsoara de fantana,…BIO,pe bune…!!!

Lasă un răspuns

