Extraordinară

Vreau să fiu extraordinară în orice sens care mă face fericită! Şi pot şi o s-o fac!
Iar tu ai rost lângă mine nu doar dacă înţelegi asta ci mă şi ajuţi, pentru că nu concepi să fiu altfel.

Nu vreau să trăiesc lângă oameni care îmi fură energia pentru că ei au probleme existenţiale şi nu reuşesc altfel să supravieţuiască, nici alături de cei slabi, subnutriţi intelectual din proprie iniţiativă.

Mai am nevoie de puţină încredere şi ajung unde trebuie.
Dacă există soare şi lucruri bune, ce rost are să privesc partea goală a paharului. Nu se va umple de la sine sub nici o formă. Din fericire sunt realistă, nu inconştientă.

Nu mă interesează nici cărţile care îţi dau reţeta reuşitei, a gândirii pozitive, pentru că sunt oricum sădite în mine.
Capabilă, intenţionată, motivată, mă ajut şi ajut fără să am un motiv ascuns pentru că simt că aşa e bine.

Ai probleme şi ţi le proiectezi asupra mea încât efectiv mă sufoci, iar eu şi depresia nu facem casă bună. În cel mai rău caz ne vedem o dată la 5 ani, din coincidenţa nepotrivirii capului cu a inimii… dar şi asta se poate rezolva în timp.

Nu vreau să ajung să te rog să fii omul care stă drept în faţa mea. Te ajut să te ridici, dar nu te car în spate.
Caută ce îţi lipseşte fără să te înghionteşti.

Visele mele sunt făcute să-mi înfrumuseţeze nopţile şi să-mi energize nopţile. Nu-mi fura perna pentru că te arunc afară şi nu-ţi mai deschid.
Vreau să trăiesc, nu să mă îngân cu viaţa!

 

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Extraordinară

  1. Pingback: Extraordinară | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    🙂

  3. Stefan zice:

    \ înfrumuseţeze nopţile şi să-mi energiza nopţile \

    parca anume gasesc mereu ceva de corectat :-<

    @me bad

  4. mayaelle zice:

    Felicitari pentru acest tonus! Cred ca e cea mai buna perspectiva de a privi lucrurile in viata!

  5. delicii zice:

    draga mea Bia…nu e primul articol pe tema asta pe care il citesc pe blogul tau. Fericirea este oriunde te uiti, trebuie doar sa o gasesti…de multe ori privim peste sau pe langa si de aceea nu o vedem.
    Pana una alta, te invit la un pahar de vin Fericire (Felicità) . un vin pe care l-am descoperit in calatoria noastra in Puglia , vin produs de cunoscutul cantaret Al Bano! sper sa iti placa! pupici

  6. Dan zice:

    Foarte intresant articolul!!!

  7. Simona zice:

    Ma intreb daca extraordinari de maine au fost mereu asa, daca nu cumva au fost sau sunt exact opusul in realitate…

  8. cazare ranca zice:

    Foarte frumos articolul! Cautam altceva si am nimerit aici. Nu m am putut abtine sa nu l citesc. NIMENI nu te poate trage in jos daca tu nu le permiti 🙂 cel mai important este sa ti „educi” sentimentele, sa le cultivi pe cele pozitive. Toate cele care te ar putea incarca negativ: furie, ura, dezgust etc te aduc pe aceeasi lungime de unda cu cei care incearca sa te traga in jos. Felicitari pentru articol si pentru optimism!

Lasă un răspuns

