De ce?

Nu o să vezi vara cu mine, cum se deschid bujorii în fiecare dimineaţă şi pieţele se umplu de căpşuni.
Oraşul o să stea ascuns de soare şi babele vor purta evantaie multicolore.
Nu vei vedea nici o terasă plină de tineri năstruşnici, gata de ambiţii feroce.
Şi cinematograful va rula zeci de filme până te întorci.

Voi găti singură şi voi dormi singură, iar zilele se vor termina când închid uşa de la birou, pentru că după ora 5 nu va mai fi nici o oprelişte să nu-mi aducă aminte de tine.
Îmi voi pune pantofii de dans şi-mi voi imagina că fiecare tango te încântă, la fel ca şerbetul din bucătărie, prea dulce să fie consumat fără apă.

Nu-mi poţi vedea culoarea piciorului, nici rochia cum îmi flutură peste genunchi în timp ce cobor scările la metrou.
Şi toţi care îmi vor arunca ocheade nu vor fi blamaţi decât de amintirea ta.
Voi visa că ne plimbăm în parc şi avem o singură grijă, să nu uităm să punem ceasul să sune.

Mi-am deschis fereastra. E lună plină. O să ţin minte mereu ultima noapte de iubire din faţa nopţii.
Eram speriată că nu o să supravieţuiesc fără tine şi fericirea revederii va fi prea mare pentru a încăpea în doar două suflete.
M-ai sărutat şi m-ai iubit pentru ultima dată.
A rămas prietenia, pe restul vrei să le dăm uitării.
De ce?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la De ce?

  1. Pingback: De ce? | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Dan zice:

    Foarte frumos articolul!

  3. kriozenit zice:

    Asa e toamna… incet totul moare.. nu mai sunt bujori, nu mai sunt capsuni, orasul se ascunde. Pana si oamenii nu mai cauta terasele decat cele acoperite sau interiorul de localuri unde exista cat-de-cat o oarecare caldura… si probabil si in sufletele noastre e la fel.

  4. Dan zice:

    Pot sa te intreb daca „tu scrii textele astea?”, pentru ca mi se par foarte cool, Felicitari!

Lasă un răspuns

