Bărbatul meu mult iubit

Nu mă pot despărţi de tine pentru că sunt bărbat. Aşa că o să fac tot ce îmi stă în putere să te fac pe tine să mă laşi.

O să te mint, o să te înşel, o să te ignor până disperi şi o să-i urăşti pe toţi bărbaţii, inclusiv pe cei care vor veni după mine.
Şi nu pot să mă abţin pentru că aşa sunt făcut.

Dar cel mai oribil este că de fapt eu nu sunt capabil să fiu un bărbat adevărat şi nici nu pot recunoaşte asta vreodată, nici măcar în faţa mamei mele.

Mulţumesc Domnului şi tuturor zeităţilor că există femeia care le suportă pe toate. Fără ea nu m-aş putea lăuda cu nici o cucerire, pentru că celelalte mi-ar da un şut în fund de cum m-ar vedea.

Aş plăti oricât pentru un detector de antibărbaţi. Aş economisi extrem de multe resurse şi ani întregi de linişte şi fericire.
Mă bucur că m-a făcut mama femeie şi nu am forţa să-i căsăpesc pe inculpaţi.

Să nu vă mai uitaţi în ochii mei, că nu aş vrea să vă sinucideţi din cauza gândurilor mele.
Nu există final fericit. Aţi avut grijă tot voi de asta când v-aţi născut.

Cine nu se simte nu înseamnă că n-a făcut nimic rău, ci doar că nu l-a jupuit încă nici o femeie.

Bărbatul meu mult iubit, trebuie să-ţi mulţumesc pentru felul cum eşti. M-ai împins forţat cu viteza luminii înaintea altora pentru că a trebuit să învăţ să te depăşesc şi fără tine viaţa nu ar fi fost atât de fulminantă!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bărbatul meu mult iubit

  1. Pingback: Bărbatul meu mult iubit | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Cândva, poate nu pare, dar parcă ar fi o veșnicie scriam asta… cuiva… Mă rog… Poate asta ar fi un mod al meu de a gândi, iar ceea ce poate ar fi bine să auzi de la cel care va fi el ar trebui să sune cam așa:
    http://ciprianpseudolirice.wordpress.com/2010/11/15/feminin/
    Sau, cel puțin așa cred… 😳

Lasă un răspuns

