Incomplet

Spiriduşule, eu nu te seduc, te seduci singur. Nu fac decât să fiu şi să stau, iar imaginaţia şi dorinţa ta construiesc totul în jurul meu.
Singurul ajutor pe care ţi-l dau este bunăvoinţa şi timpul meu.

Eu sunt o nesătulă după viaţă şi insolit încât dacă nu-ţi vei exprima cele mai nebune gânduri, o să mă conformez realului şi-ţi voi arăta normalitatea mea. Dar fără pasiune, pentru că nu meriţi.

Îţi place să te joci, să mă întrebi, să mă provoci în speranţa că mă vei ațâța îndeajuns să scot la iveală condimentul ce-ţi face creierul să zboare mai ceva ca un avion cu reacţie.

Nu-mi place să conduc maşina pentru că ăsta este rolul şoferului. Ştiu unde vreau să merg, dar te las pe tine să ţii volanul şi te rog să măreşti viteza, altfel o să adorm.

Ca o bătrână plină de mici experienţe de viaţă, adun gânduri pe care aştept să le pun în funcţiune dacă eşti dispus şi ai suficientă benzină la bord.

Nu mă supăr că nu am reuşit nici cu tine, dar mă deranjează penalizarea pe care mi-o dă timpul şi încăpăţânarea celorlalţi de a mă avea condusă pe drumul lor fără nici un interes din partea mea.

Ceva lipseşte…
TU lipseşti! Acel TU care ai fost cândva şi pe care l-ai schimbat în EL de acum. Nu am ce face cu EL pentru că ai de-a face cu mine şi cu un EU, mereu, oriunde pleci.
Te-ai întors vreodată să te întrebi de ce nu mai eşti vrăjit?

 

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Incomplet

  1. Pingback: Incomplet | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. De ce oare atunci când câștigăm (sau avem doar această impresie) ne pierdem luciditatea și de ce atunci când pierdem ceva (sau avem impresia aceasta) devenim dureros de lucizi? http://youtu.be/eStCSUBJXAM

  3. Ciprian Bojan zice:

    Nu, nu! El a fost mereu același, poate tu l-ai colorat la început, iar acum îți pare schimbat… Oamenii nu se schimbă, cred, ci doar atitudinile… 🙂
    Sau poate că greșesc eu? 😳

Lasă un răspuns

