Omletă cu brânză

Tradiţionala omletă românească îşi schimbă ingredientele în funcţie de persoana care o prepară. Vă propun o variantă apetisantă cu mărar.

Ingrediente

2 ouă de casă
Caşcaval/brânză
Mărar proaspăt
Ardei
Roşii
Sare, piper, ulei
O tigaie bună

Se bat ouăle  și se amestecă bine cu sarea, piperul şi mărarul tocat mărunt şi se aşează pe toată suprafaţa tigăii, cât o clătită mare.
După ce s-a rumenit puţin se întoarce pe partea cealaltă. Se adaugă pe jumătatea suprafeței brânza mărunţită, se împătură în două omletă şi se mai lasă câteva minute.
Se serveşte cu o salată de ardei şi roşii sau murături.

Poftă bună!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Cuisine și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Omletă cu brânză

  1. Pingback: Omletă cu brânză | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. iulianes31 zice:

    Eu obisnuiesc sa variez retetele de omleta de fiecare data. Ii schimb compoziţia dar si aspectul. De fiecare data este o alta omleta.

  3. Tury zice:

    Hehehe, buuun, rătotă ori păpăraie! Îi dă un gust excelentt mărarul verde
    Apăi varianta aia moțească îi cu slană prăjită, niște ceapă verde ori uscată, aruncate ouăle apoi alandala și presărat peste brânză de burduf, ai mamă!

  4. Ciprian Bojan zice:

    Parcă simt aroma! Să știi că eu am inventat omleta cu de toate. Se prepară astfel: Se bat ouăle, sau se amestecă în tigaie ouăle crude sparte, fără coajă ( 😆 ), în funcție de foamea din glandă ( 😆 ) iar în tigaia bună se prăjește tot ce poate fi prăjit (slăninuță, ceapă, usturoi, ardei, roșii, ciuperci, mălai- dacă vrem mai multă și n-avem destule ouă …) și la final se presară brânza/cașcavalul și condimente, după gust! Deci dacă-s aci, se cheamă că n-am avut nimic după… sau, cel puțin așa am eu impresia… 😆

  5. delicii zice:

    draga Bianca
    ma bucur sa vad ca postezi si retete…:) POfta buna si sa stii ca arata delicios!

  6. Bogdan Vodă zice:

    Eu sunt o singura persoană, dar fac vreo 10 feluri de omletă. Se cheamă că am o personalitate multiplă?

  7. gold price zice:

    În primul rând, când vine vorba de refolosirea resturilor, cel mai important principiu este SOS, adică sandviş/omletă/salată. Din resturi de friptură, de legume, de mezeluri, de brânzeturi puteţi face delicioase salate, omlete şi sandvişuri. Preferata mea este omleta (aşa-zis) ţărănească în care eu pun ceapă, ardei gras, roşii şi cubuleţe de mezeluri, evident ouă şi apoi o încununez cu puţină brânză rasă. Urmează la rând salata de pui (dacă faceţi maioneza în casă mai consumaţi şi două ouă) şi salatele verzi (diverse tipuri) cu bucăţele de carne şi brânzeturi (aici e mult loc de întors, practic puteţi face orice combinaţii doriţi). Varianta de salată cu maioneză se poate face cu orice tip de carne şi cu chifteluţe şi eu am mai încercat o dată şi cu chipsuri şi a fost magnifică. Omletele merg puse şi între două felii de pâine şi luate la serviciu în pacheţelul de prânz şi la fel şi salatele. Idei de sandvişuri sau mic-dejunuri din resturi mai găsiţi şi la Adi Hădean pe blog, browseriţi pe acolo, are mai multe sugestii.

    • rusbianca zice:

      Am intrat la Adi Hadean pe blog si imi place. Este unul dintre cei mai buni bloggeri pe culinar din Romania si ma bucura si mai mult initiativa lui de infiintare a revistei RevistaBulevard.ro

Lasă un răspuns

